Музей Лувр співпрацює з Lancome у співпраці з косметики та догляду за шкірою під назвою «Краса — це живе мистецтво», яка має на меті продемонструвати різноманітні форми краси.
Колаборація пропонує шість продуктів, натхненних чотирма музами: Hygie, Hermaphrodite, Nymph with Scorpion і Nymph Echo. Ці продукти включають палітру тіней для повік із п’яти частин , чотири відтінки помади та сироватку для обличчя з упаковкою, яка містить твори мистецтва з Лувру. Президент глобального бренду Lancôme, Франсуаза Леманн, каже, що ця співпраця спрямована на те, щоб відкрити жінкам нові перспективи щодо їхньої мистецької спадщини та відзначити той факт, що краса постійно розвивається. Президент і директор Лувру Лоуренс де Карс додає, що співпраця підкреслює різноманітність форм, знайдених у колекціях Лувру, і діалог між культурами та цивілізаціями, який виходить за межі часу та географії.
Акторка Зендая представлена в іншій кампанії Lancôme разом із двома відомими давньогрецькими скульптурами з музею Лувр: Крилата перемога з Самофракії, яка символізує перемогу, та Венера Арльська, яка символізує кохання. У своїй заяві Зендая пояснила, що для неї поза Самофракії представляє впевнену та переможну жінку та потужний символ досягнення, у чому полягає справжня краса – спираючись на нашу власну історію, щоб розширити свої можливості.