У червні Ріанну оголосили обличчям класичної лінії парфумів J’adore від Dior, а також анонсували майбутню кампанію, яку мав знімати легендарний фотограф Стівен Клейн. Ріанна вперше стала амбасадором Dior ще у 2015 році, і з того часу вона підтримує плідні відносини з брендом. Тепер вона підписала повноцінний контракт із Домом для запуску нової версії J’adore, яка стане найбільшою з 2018 року.
Коментуючи цю новину, Ріанна зазначила: “Стати новим обличчям J’adore — це водночас честь і місія. Я з нетерпінням чекаю на цю пригоду та хочу внести в неї свою частку через свій світ, свою історію, свої корені, а також свою творчість і власну жіночність.”
Аналогічно, генеральний директор Dior Веронік Куртуа додала: “Незвичайний талант, сміливість і захоплююча краса цієї абсолютної зірки ідеально втілюють яскраву, потужну жіночність Dior, яка виходить за межі поколінь. Крістіан Діор безсумнівно захоплювався б нею.”
Сьогодні Дім представив перший погляд на кампанію Ріанни зі Стівеном Клейном, обіцяючи "нову золоту мрію". В супровідній заяві додається: "Ріанна, вишукана в знаковому переосмисленому намисті, сяє у своїй золотій сукні, вишитій блідими паєтками, обидва вироби створені Марією Грацією К’юрі. Ріанна, справді 'сама собою', але в такому вигляді, в якому її ніколи раніше не бачили, присвячує себе емблематичному парфуму, передаючи його оригінальне святкування життя: J’adore!”