Acne Studios дозволяє клієнтам додати індивідуальний штрих до свого класичного деніму, пропонуючи перший в історії асортимент речей, які можна налаштувати.
Найбільш культові луки шведського бренду оновлюються символами, літерами та цифрами, створеними спеціально для цього запуску. Вінтажні джинси з п’ятьма кишенями, такі як Mece, 2002, 1996 і 2021, а також піджак Morris, доступні в різних варіантах, які можна персоналізувати за допомогою мотивів із ниток шести різних кольорів. Кожна частина може бути оформлена чотирма символами або трьома літерами з символом.
На презентаціі запуску Acne використала модель Лілі Макменамі, яку зняв фотограф Тістл Браун, у кампанії, натхненній 70-ми роками та розписом для тіла.