Alicia Keys і Moncler нарешті показали нам свою нову колекцію, представлену на недавньому заході бренду «Art of Genius», який відбувся під час Лондонського тижня моди.
Колекція, натхненна вулицями Нью-Йорка, поєднує в собі енергію міста та характерну пихатість із платформою світової сцени, поєднуючи силуети 90-х із яскравими кольорами та пропонуючи безліч андрогінних стилів. Колекція, представлена в палітрі яскравих кольорів зеленого, червоного та фіолетового, включає спортивні костюми великого розміру, укорочені топи та скорочені футболки, які перемежовуються капелюшками в стилі Y2K.
До колекції додано дві яскраві кампанії: першу зняв Ібрахем Хасан, а другу зняла фотограф Лаура Джейн Коулсон. Беручи підказки з культового міського горизонту, бачення Хасана демонструє вибір надихаючих жителів Нью-Йорка, які пропонують фізичний прояв прагнення та наполегливої праці.