Французький бренд AMI об’єднав зусилля з корейським художником Novo, щоб представити колекцію предметів першої необхідності для спільного навчання.
Дизайнер Александр Маттіуссі дає Novo повну можливість переосмислити характерні силуети та мотиви бренду, відобразивши одяг на вулицях Південної Кореї. Емблема серця AMI de Cœur поєднує в собі веселу мавпочку з творчим талантом, яка одягає берет, футболку з брендом Ami і, звичайно, пензлик. Грайлива ілюстрація об’єднує пропозицію, прикрашаючи просторі толстовки у вигляді герба. Особливістю колекції є сорочка на ґудзиках із зображенням чарівного персонажа, який несе сумку AMI, а яскрава темно-червона шапочка з логотипом бренду A — з короною у формі смайлика додає нотки кольору, завершуючи колекцію.