Andre Tan x Євген Клопотенко: «Український борщ. Рентген»
Post

Andre Tan x Євген Клопотенко: «Український борщ. Рентген»

Fashion
Ukraine
26.04.2023

Український модельєр та дизайнер Андре Тан у партнерстві з відомим українським шеф-кухарем Євгеном Клопотенком створили лімітовану колекцію футболок, які поєднують моду та їжу в унікальний та захоплюючий спосіб.

Andre Tan, Андре Тан, Євген Клопотенко,

 

Колекція з українським борщем як музою включає три різновиди дизайну: борщ під рентгеном; поп-арт, натхненний Енді Уорхолом, і борщ як кольоровий зразок Pantone. Футболки будуть продаватись у каструлі, а на їхніх бірках міститеметься рецепт «сімейного борщу» від Євгена Клопотенко — це стимулюватиме кожного покупця на власну творчість та експерименти, як на кухні, так і з власним стилем. 

Andre Tan, Андре Тан, Євген Клопотенко,

Андре Тан давно спостерігає за тим, наскільки в світі моди зростає культура «мерчу» і як колишні «вуличні» та молодіжні бренди стрімко займають своє місце у пантеоні «великої моди». Його мотивацією доєднатись до колаборації з Євгеном Клопотенко було прагнення зробити актуальний та сучасний «український мерч», а через нього показати такий собі портрет «нової України», в якій стильні та креативні люди проявляють свої таланти і розвивають власний стиль, а також вміють цінувати та готувати смачну їжу. 

Andre Tan, Андре Тан, Євген Клопотенко,

Андре Тан: «В Україну завжди приїжджали поласувати чимось смачним та незвичним, не схожим на інші кухні світу. Сьогодні, коли Україна перебуває в епіцентрі світової уваги, ми хочемо показати нашу країну як осередок смачної їжі, креативності, незламності та самодостатньості. Наш з Євгеном «борщ під рентгеном» — це такий собі ДНК новітньої України, шанування традицій та їхня інтеграція в світовий контекст. Український борщ – це Україна, як би не намагалась в нас його вкрасти ворожа росія».

Один із найвідоміших кулінарів України, Євген Клопотенко вважає, що борщ — це не просто блюдо, це міжнародно зрозумілий та популярний символ української культури, одна з ознак її самобутності. А з визнанням борщу частиною нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО соціально-культурна важливість страви та потреба в захисті її спадщини лише зросли.

Євген Клопотенко: «Моя велика українська мрія – популяризувати нашу кулінарію. Саме ця мета рухала мною, коли я подавав борщ до списку нематеріальної спадщини ЮНЕСКО. Я знав, коли борщ спіткає світова любов, тоді його полюблять і українці. І ось борщ вже частина кампейна провідного українського дизайнера. Я радий, що ми з Андре об’єднали наші зусилля, щоб показати, що українське може бути модним та сучасним».

New From Other Categories

World
SKKN By Kim представляють святкову колекцію макіяжу
21.11.2024
SKKN By Kim розпочинає святковий сезон запуском своєї Holiday Collection 2024. У колекції представлені три нові ексклюзивні продукти лімітованої серії:...
World
Veneda Carter і Timberland: колаборація, яка поєднує стиль і...
21.11.2024
Стилістка зірок і дизайнерка Veneda Carter минулого місяця поділилася у своєму Instagram тизером нової фази колаборації з Timberland, і з...
World
Moncler та Willow Smith: дебютна колекція, натхненна контрас...
21.11.2024
Вперше представлена на заході The City of Genius у Шанхаї, дебютна колекція ready-to-wear від Willow Smith і Moncler нарешті вийшла...
World
Свята у стилі Calvin Klein: Jeremy Allen White у новій кампа...
21.11.2024
Наш улюблений телешеф Джеремі Аллен Вайт повертається в новій святковій кампанії Calvin Klein, яка цього разу пропонує більш стриманий, але...
World
Перший цифровий презерватив: захист для реального і цифровог...
21.11.2024
Коли мова йде про безпечний секс, сексуальна освіта здебільшого зосереджується на захисті у реальному житті. А як щодо захисту в...
World
Billie Eilish представляє колаборацію з Converse
17.10.2024
Біллі Айліш обожнює Converse, а ми обожнюємо Біллі, тому ця співпраця автоматично стає однією з наших улюблених. Артистка вже давно...