Український модельєр та дизайнер Андре Тан у партнерстві з відомим українським шеф-кухарем Євгеном Клопотенком створили лімітовану колекцію футболок, які поєднують моду та їжу в унікальний та захоплюючий спосіб.
Колекція з українським борщем як музою включає три різновиди дизайну: борщ під рентгеном; поп-арт, натхненний Енді Уорхолом, і борщ як кольоровий зразок Pantone. Футболки будуть продаватись у каструлі, а на їхніх бірках міститеметься рецепт «сімейного борщу» від Євгена Клопотенко — це стимулюватиме кожного покупця на власну творчість та експерименти, як на кухні, так і з власним стилем.
Андре Тан давно спостерігає за тим, наскільки в світі моди зростає культура «мерчу» і як колишні «вуличні» та молодіжні бренди стрімко займають своє місце у пантеоні «великої моди». Його мотивацією доєднатись до колаборації з Євгеном Клопотенко було прагнення зробити актуальний та сучасний «український мерч», а через нього показати такий собі портрет «нової України», в якій стильні та креативні люди проявляють свої таланти і розвивають власний стиль, а також вміють цінувати та готувати смачну їжу.
Андре Тан: «В Україну завжди приїжджали поласувати чимось смачним та незвичним, не схожим на інші кухні світу. Сьогодні, коли Україна перебуває в епіцентрі світової уваги, ми хочемо показати нашу країну як осередок смачної їжі, креативності, незламності та самодостатньості. Наш з Євгеном «борщ під рентгеном» — це такий собі ДНК новітньої України, шанування традицій та їхня інтеграція в світовий контекст. Український борщ – це Україна, як би не намагалась в нас його вкрасти ворожа росія».
Один із найвідоміших кулінарів України, Євген Клопотенко вважає, що борщ — це не просто блюдо, це міжнародно зрозумілий та популярний символ української культури, одна з ознак її самобутності. А з визнанням борщу частиною нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО соціально-культурна важливість страви та потреба в захисті її спадщини лише зросли.
Євген Клопотенко: «Моя велика українська мрія – популяризувати нашу кулінарію. Саме ця мета рухала мною, коли я подавав борщ до списку нематеріальної спадщини ЮНЕСКО. Я знав, коли борщ спіткає світова любов, тоді його полюблять і українці. І ось борщ вже частина кампейна провідного українського дизайнера. Я радий, що ми з Андре об’єднали наші зусилля, щоб показати, що українське може бути модним та сучасним».