Енн Хетеуей доводить свою неперевершеність та впливовість у новій кампанії для Versace Icons. Кампанію, зняту разом із Кілліаном Мерфі, люб’язно надали фотографи Мерт і Маркус, а також висвітлюють елементи класичної колекції Icons. Поява Мерфі знаменує собою дебют чоловічої колекції, а Хетеуей продовжує давню спадщину дому для жінок.
«Сильний, прямий, знаковий. Для мене Енн і Кілліан є двома найкращими акторами сучасності. Надзвичайно талановиті та добрі люди, якими я захоплююсь і поважаю, виглядають якнайкраще. Дуже Versace», – пояснює Донателла Версаче в прес-релізі.
Хетеуей додає: «Я зустрічав стільки жінок Versace, які є сильними, емоційно доступними, амбітними, реальними, смішними, лютими, люблячими, незвичайними, сексуальними, розумними, талановитими, щедрими, дуже схожими на Донателлу. Я помітив, що жінка Versace — це вона сама. Я дуже схвильована і рада тому, що мене вважають Жінкою Versace, і я дуже рада возз’єднатися з родиною Versace для ще однієї кампанії Icons».
Акторка зображена у новому твідовому жакеті бренду з букле та міні-спідниці в тон, а також з сумкою Medusa '95 Tote Bag і шкіряній міді-сукні з корсетом Medusa '95.