Дуже скоро після того, як Jacquemus представив свою вітрину «LE SCULPTURES» у Франції минулого місяця, яку відкрила Джігі Хадід і відвідала Джулія Робертс, бренд повернувся із супровідною кампанією — у головній ролі пуерториканського музиканта Bad Bunny.
У новій кампанії Bad Bunny перетворюється на справжній витвір мистецтва (звичайно, не тому, що він ще не був таким), зображений у різних скульптурних позах у мальовничих місцях. Надягаючи яскраві силуети, як-от жакети з тваринним принтом, шкіряні комбінезони та яскраво-червоне вбрання, художник втілює данину Jacquemus цій формі мистецтва.
З моменту виходу на музичну сцену Bad Bunny здійснив досить плавний перехід до індустрії моди, з’явившись у нещодавній кампанії Gucci зі своєю колишньою коханою Кендалл Дженнер і об’єднавшись з Adidas, щоб створити низку силуетів взуття. Тепер артист є центральною сценою для одного з найпопулярніших брендів, і ми очікуємо побачити ще багато таких появ, як ця.