Після невеликої паузи Белла Хадід повернулася з новими проектами, зокрема запустила свій парфумерний бренд Orabella і нещодавно стала глобальною амбасадоркою швейцарського бренду розкішних прикрас Chopard.
«Я дуже ціную майстерність Chopard і захоплююсь їхніми виробами вже багато років. Я надзвичайно рада приєднатися до родини Chopard», — говорить Белла Хадід у пресрелізі.
Ця співпраця здається природною, адже ДНК Chopard — це невимушена елегантність, яку Белла втілює своєю моделінговою кар'єрою, ставленням до оточуючих і, нещодавно, через власний бренд Orabella. Крім того, вона неодноразово носила прикраси Chopard, зокрема на червоній доріжці Каннського кінофестивалю цього року.
«Белла втілює дух Chopard: гармонійне поєднання невимушеної елегантності та жаги до життя, які справді зачаровують і чудово відображають цінності наших годинників і прикрас. Ми раді почати цю нову подорож разом», — зазначила Каролін Шойфеле, співпрезидентка та креативна директорка Chopard.
Це відкриває нову сторінку для ювелірного дому, який продовжує створювати виняткові вироби.