Вони повертають сумку у формі чихуахуа для нового сезону. Сумка-чихуахуа від BIMBA Y LOLA знову стає головним героєм нової кампанії бренду на осінь/зиму 2024 року. Цього сезону сумка представлена в різних розмірах і стилях: від шопера і сумки-мішка до нових міні-версій, кожна з яких має м’яку, гладку поверхню.
Колекція представлена в земних відтінках та яскраво-жовтому кольорі, поєднуючи міцність, комфорт і функціональність. Для нового сезону введено нову тканину габардин. Як і в попередньому релізі, нова кампанія знову представляє кілька милих чихуахуа, знятих німецькою фотографкою Ларисою Гофманн і за участю іспанської моделі Марини Перес.
Слідом за модним трендом на прикраси для сумок, колекція включає серію шовкових шарфів з принтом і брелоків у формі кубиків, що ідеально підходять для додавання персоналізації класичній сумці-чихуахуа.