BOSS презентує зіркову кампанію з всесвітньо відомими зірками в пошитті, натхненному CorpCore
Post

BOSS презентує зіркову кампанію з всесвітньо відомими зірками в пошитті, натхненному CorpCore

Fashion
World
30.08.2024

Зірковий склад, який включає нові та знакові обличчя, разом із відомими талантами, оживляє цей захоплюючий новий розділ історії BOSS. Легендарний британський футболіст і ікона стилю Девід Бекхем з'являється в своїй першій кампанії після оголошення про його стратегічне партнерство та дизайнерську співпрацю з брендом. Поруч з ним до складу приєдналися нігерійський співак і автор пісень Burna Boy та південнокорейський актор Лі Чон Сок, а також повернулися до кампанії знакова бразильська супермодель Жизель Бюндхен, легендарна Наомі Кемпбелл, яка цього сезону також є амбасадоркою бренду BOSS Watches, Jewelry and Eyewear, та італійський тенісист Маттео Берреттіні, який повернувся як амбасадор бренду для ліцензованих BOSS Watches, Jewelry and Eyewear.  

З моменту запуску кампанії #BeYourOwnBOSS, BOSS закликає людей вести самовизначене життя, керуючись стилем та впевненістю. Для майбутнього осінньо-зимового сезону бренд підсилює це послання, переходячи на новий рівень, адже мати внутрішню силу, щоб знайти свій голос і бути власним BOSS — це не просто одноразове зобов'язання: це на все життя.  

«Приємно бути частиною цієї кампанії BOSS для осінньо-зимового сезону 2024, що знаменує початок мого довгострокового амбасадорства з BOSS», — сказав Девід Бекхем.  

У новій кампанії таланти, одягнені в останні стилі BOSS, розкривають свої власні керівні принципи протягом усього свого життєвого шляху. Колекція осінь/зима 2024 пропонує повний гардероб для будь-яких випадків, який ідеально вписується в потреби 24/7 стилю життя. Фірмові костюми BOSS переосмислені з використанням сучасних силуетів, що створює свіжий погляд, ідеально підібраний до холодних місяців, що наближаються. У кампанії ми бачимо, як кожен з талантів індивідуально фіксує свої керівні принципи на папері. Висококласне офісне оточення, строгі образи, а також корпоративні візуальні елементи, підкреслені в дизайні знімального майданчика, є продовженням теми "CorpCore", яка вперше з'явилася на показі BOSS осінь/зима 2023 у вересні минулого року. 

BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,

Photographer: Mikael Jansson

Теги: BOSS, BeYourOwnBOSS

New From Other Categories

World
Сумка ‘Tag’ від Versace: розкіш на віртуальному шопінгу чере...
04.12.2024
Не є дивиною, що мода знаходить своє місце не тільки в фізичному світі, але й у віртуальному. Раніше ми бачили,...
World
Casablanca Resort 2025: злиття античної Греції та сучасного...
04.12.2024
Поки інші готуються до найбільш завантаженого періоду святкового сезону, Casablanca обирає сонячні краї. Запускаючи свою нову Resort-колекцію 2025, люксовий бренд...
World
Moschino переосмислює британську класику: від коргі до чайни...
04.12.2024
Остання колекція Адріана Аппіолази для Moschino присвячена сучасній британськості. Аппіолаза, який переїхав до Великобританії у свої двадцять, неодноразово черпав натхнення...
Ukraine
Рік Змії: the COAT by Katya Silchenko презентує вечірню коле...
04.12.2024
Після тривалої паузи the COAT by Katya Silchenko повертається до створення вечірньої капсули, яка поєднує святковість та внутрішню силу, як...
Ukraine
Артем Пивоваров та Макс Барських представили портрет українс...
29.11.2024
Аудіовізуальна робота «Так ніхто не кохав» — це узагальнений портрет сучасної українки, яка вміє кохати до нестями попри війну і...
Ukraine
«ЗОЛОТО»: про кохання без умов у новій пісні гурту KAZKA
29.11.2024
Гурт KAZKA презентує пісню «ЗОЛОТО», якою анонсує вихід однойменного — вже третього — студійного альбому.