BOSS презентує зіркову кампанію з всесвітньо відомими зірками в пошитті, натхненному CorpCore
Post

BOSS презентує зіркову кампанію з всесвітньо відомими зірками в пошитті, натхненному CorpCore

Fashion
World
30.08.2024

Зірковий склад, який включає нові та знакові обличчя, разом із відомими талантами, оживляє цей захоплюючий новий розділ історії BOSS. Легендарний британський футболіст і ікона стилю Девід Бекхем з'являється в своїй першій кампанії після оголошення про його стратегічне партнерство та дизайнерську співпрацю з брендом. Поруч з ним до складу приєдналися нігерійський співак і автор пісень Burna Boy та південнокорейський актор Лі Чон Сок, а також повернулися до кампанії знакова бразильська супермодель Жизель Бюндхен, легендарна Наомі Кемпбелл, яка цього сезону також є амбасадоркою бренду BOSS Watches, Jewelry and Eyewear, та італійський тенісист Маттео Берреттіні, який повернувся як амбасадор бренду для ліцензованих BOSS Watches, Jewelry and Eyewear.  

З моменту запуску кампанії #BeYourOwnBOSS, BOSS закликає людей вести самовизначене життя, керуючись стилем та впевненістю. Для майбутнього осінньо-зимового сезону бренд підсилює це послання, переходячи на новий рівень, адже мати внутрішню силу, щоб знайти свій голос і бути власним BOSS — це не просто одноразове зобов'язання: це на все життя.  

«Приємно бути частиною цієї кампанії BOSS для осінньо-зимового сезону 2024, що знаменує початок мого довгострокового амбасадорства з BOSS», — сказав Девід Бекхем.  

У новій кампанії таланти, одягнені в останні стилі BOSS, розкривають свої власні керівні принципи протягом усього свого життєвого шляху. Колекція осінь/зима 2024 пропонує повний гардероб для будь-яких випадків, який ідеально вписується в потреби 24/7 стилю життя. Фірмові костюми BOSS переосмислені з використанням сучасних силуетів, що створює свіжий погляд, ідеально підібраний до холодних місяців, що наближаються. У кампанії ми бачимо, як кожен з талантів індивідуально фіксує свої керівні принципи на папері. Висококласне офісне оточення, строгі образи, а також корпоративні візуальні елементи, підкреслені в дизайні знімального майданчика, є продовженням теми "CorpCore", яка вперше з'явилася на показі BOSS осінь/зима 2023 у вересні минулого року. 

BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,BOSS, BeYourOwnBOSS,

Photographer: Mikael Jansson

Теги: BOSS, BeYourOwnBOSS

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...