Зірковий склад, який включає нові та знакові обличчя, разом із відомими талантами, оживляє цей захоплюючий новий розділ історії BOSS. Легендарний британський футболіст і ікона стилю Девід Бекхем з'являється в своїй першій кампанії після оголошення про його стратегічне партнерство та дизайнерську співпрацю з брендом. Поруч з ним до складу приєдналися нігерійський співак і автор пісень Burna Boy та південнокорейський актор Лі Чон Сок, а також повернулися до кампанії знакова бразильська супермодель Жизель Бюндхен, легендарна Наомі Кемпбелл, яка цього сезону також є амбасадоркою бренду BOSS Watches, Jewelry and Eyewear, та італійський тенісист Маттео Берреттіні, який повернувся як амбасадор бренду для ліцензованих BOSS Watches, Jewelry and Eyewear.
З моменту запуску кампанії #BeYourOwnBOSS, BOSS закликає людей вести самовизначене життя, керуючись стилем та впевненістю. Для майбутнього осінньо-зимового сезону бренд підсилює це послання, переходячи на новий рівень, адже мати внутрішню силу, щоб знайти свій голос і бути власним BOSS — це не просто одноразове зобов'язання: це на все життя.
«Приємно бути частиною цієї кампанії BOSS для осінньо-зимового сезону 2024, що знаменує початок мого довгострокового амбасадорства з BOSS», — сказав Девід Бекхем.
У новій кампанії таланти, одягнені в останні стилі BOSS, розкривають свої власні керівні принципи протягом усього свого життєвого шляху. Колекція осінь/зима 2024 пропонує повний гардероб для будь-яких випадків, який ідеально вписується в потреби 24/7 стилю життя. Фірмові костюми BOSS переосмислені з використанням сучасних силуетів, що створює свіжий погляд, ідеально підібраний до холодних місяців, що наближаються. У кампанії ми бачимо, як кожен з талантів індивідуально фіксує свої керівні принципи на папері. Висококласне офісне оточення, строгі образи, а також корпоративні візуальні елементи, підкреслені в дизайні знімального майданчика, є продовженням теми "CorpCore", яка вперше з'явилася на показі BOSS осінь/зима 2023 у вересні минулого року.
Photographer: Mikael Jansson