Фінський модний лейбл VAIN щойно підняв мистецтво переробки на новий рівень, використовуючи викинуту уніформу McDonald’s для створення абсолютно нової колекції робочого одягу.
Розроблена в партнерстві з McDonald's Finland, нова колекція з 27 предметів прагне зіставити знайомство мережі швидкого харчування з несподіваним середовищем, представляючи улюблену естетику ресторану в абсолютно новому контексті. Взявши логотип McDonald's разом із фірмовою палітрою червоних і жовтих кольорів, колекція демонструє ці риси в сукнях, жакетах та аксесуарах.
«Коли мені вперше представили ідею модного проекту робочого одягу McDonald's, я одразу був заінтригований. Коли ми виростали в дуже сільській частині Фінляндії, у підлітковому віці не було жодного спеціального місця, де ми могли б тусуватися. Місцевий McDonald's
виконував для нас цю функцію», — пояснює креативний директор бренду Джимі Вейн. «Це було доступно для всіх і створювало знайому атмосферу. Крім того, це було найближче до глобальної поп-культури на півночі. Ми провели багато вечорів і залишили багато спогадів, блукаючи в місцевому Макдональдсі в підлітковому віці», – додає він.