Відзначаючи Рік Дракона, Burberry випустили колекцію та кампанію з нагоди місячного Нового року 2024, у якій зіграли амбасадори бренду Тан Вей і Чень Кун. Нова кампанія, знята серед гамірних вулиць четвертого за величиною міста Китаю, Ченду, висвітлює класичні предмети гардеробу з процвітаючим відтінком.
Завдяки характерним деталям дизайну Burberry, таким як клітки з гусячими лапками, тренчі та мотиви троянд, колекція представлена в яскравому червоному відтінку — колір, який у Китаї зазвичай асоціюється з удачею. Окрім типового тренча, колекція включає трикотажні вироби, аксесуари та окуляри.
Нова колекція вийшла незабаром після того, як Burberry оприлюднила свою рекламну кампанію навесні 2024 року, в якій знялися такі імена, як музикант Темс, моделі Журдан Данн і Айріс Ло та боксер Рамла Алі.