Нова кампанія Camper Fail/Winter 2023 (так, ви правильно прочитали) вчить нас сприймати силу невдач і натомість зосереджуватись на срібних підкладках, які просвічують, коли справи йдуть не так, як вам потрібно.
Кампанія з Джулією Фокс і Жерменом Луве в головних ролях народилася в результаті «миттєвого творчого спаду» в штаб-квартирі Camper і, як наслідок, має на меті змінити наше бачення невдач і спонукати нас побачити красу в експериментах і навчанні.
Знятий на вулицях Парижа та об’єктив Гранта Джеймса-Томаса, FW23 досліджує концепцію «повсякденних нещасних випадків», зображуючи сцени падіння велосипедів, гумки на черевиках і сидіння на мокрій фарбі. Окрім Фокс і Луве, у кампанії беруть участь паризький дизайнер Бонні Міллер і модель Науна з Нью-Йорка.