Напередодні Різдва онлайн-бутик українських брендів I AM VOLYA провів другий поп-ап у Лондоні. Організатори зібрали в одному місці відомі бренди, щоб занурити гостей в різноманітну, багату та неповторну українську культуру.
Лейтмотивом поп-апу стала різдвяна пісня «Щедрик», англійською відома як «Carol of the Bells». Нещодавно виповнилось 100 років з моменту прем‘єри української народної мелодії в Карнеґі Холі, хорову обробку якої створив Микола Леонтович. Саме там американці вперше почули мелодію знаного українського композитора, яка стала символом різдвяних свят у всьому світі. «Щедрик» звучить у відомих фільмах та серіалах, на ярмарках, в концертних залах, а переспіви можна почути на японську, іспанську, німецьку та десятки інших мов.
«Наша мета — продовжувати популяризувати українську моду у Великій Британії, адже ніщо не зігріває серце так, як місцеві жителі в одязі українського дизайнера. Наша селекція задовольнить покупців, які стежать за модою і шукають унікальне вбрання для різдвяної вечірки, а також тих, хто шукає подарунок для своїх близьких. І, звичайно, українців, які знаходяться далеко від дому», — ділиться Марія Сьюант, засновниця I AM VOLYA.
Марія — фешн-експертка родом з Маріуполя. Своєю місією вона вважає підтримку та розвиток економіки України, а також популяризацію українських дизайнерів. I AM VOLYA був створений в Лондоні під час війни, щоб за кордоном було легко купити товари українських брендів.
Гості поп-апу змошли придбати різдвяні подарунки на будь-який смак: одяг, білизну, прикраси, аксесуари, кераміку, свічки та текстиль від KSENIASCHNAIDER, GUNIA PROJECT, ELENAREVA та багатьох інших. Особливий подарунок — різдвяний вінок — можна було власноруч створити разом із флористом.
Усі охочі змогли не лише познайомитися з Україною ближче, а й підтримати донатом міжнародний центр підтримки жінок і дітей «Місто Добра».
Поп-ап відбувся з 9 до 18 грудня за адресою 7 Dray Walk, Truman Brewery, E1 6QL.
Фото: Анна Озерчук, Дмитро Новіков