Поки інші готуються до найбільш завантаженого періоду святкового сезону, Casablanca обирає сонячні краї. Запускаючи свою нову Resort-колекцію 2025, люксовий бренд звертається до чарівності стародавньої Греції, використовуючи грецьку іконографію та спортивну спадщину.
Завдяки кампанії, знятій П’єр-Анжом Карлотті, давнім співпрацівником Casablanca, Resort 2025 святкує моменти, заморожені в часі, та потужне оповідання. Моделі представлені в статуїподібних позах з непохитними поглядами, що відображають художні скульптури на фоні музею.
Знята в Musée Bourdelle у Парижі, кампанія показує яскраві речі з колекції на фоні бронзових скульптур, бордових стін галереї та історичних картин. Такі елементи, як футболки з короткими рукавами для тенісу, приталені темно-сині пиджаки і шорти, поєднуються з розслабленими брюками, стильними спортивними куртками та розкішним темно-синім трикотажем. Моделі зображені в елегантному русі по місту, від готельних люксів до музейних стін серед розкішних меблів і величних інтер’єрів, з класичними відтінками синього та білого, поєднаними з металевими відтінками та яскравими основними кольорами.
Нова колекція також включає дебют нової святкової лінії Casablanca, що поєднує світло-сірі смокінгові піджаки зі спортивними наборами, довгі трикотажні поло з металевими монограмами та шовкові сорочки і шорти з сріблястими відтінками.