Це офіційний початок сезону відпусток, оскільки Diesel готується до XXX-tra непристойного Різдва. Секс-позитивний лейбл, вперше опублікований в Instagram, дарує своїм шанувальникам «чудову дивну кампанію», навіяну порнокліше 90-х.
Твердо вірячи в те, що пустотливість — це добре, нова кампанія Diesel креативний директор Гленн Мартенс створює ретро-порно-рай, де не має значення, хорошим чи поганим ви були цього року. Прагнучи відзначити теми нешанобливості, інклюзивності, самовираження та сексуального позитиву, у новій кампанії представлено безліч «автентичних моделей» із секс-індустрії, висвітлюючи різноманітні речі зі святкової колекції бренду.
Продовжуючи кампанію «Find the D» осінь/зима 2023, нове доповнення прагне продовжити грайливий, сексуально-позитивний дух бренду.