В Moschino оголосили, що Джеремі Скотт залишить посаду креативного директора бренду після 10 яскравих років життя.
Вперше призначений у жовтні 2013 року, Скотт очолював найяскравіші колекції, колаборації та покази бренду, вихваляючи його за свій нахабний підхід до соціальних коментарів і споживання. Започаткувавши співпрацю з H&M, McDonald's, The Sims і навіть з лондонським лейблом вуличного одягу Palace, унікальне бачення Скотта, безсумнівно, проклало шлях для інших брендів розкоші, щоб намагатися не сприймати себе надто серйозно.
«Мені пощастило, що я мав можливість працювати з творчою силою, якою є Джеремі Скотт. Я хотів би подякувати йому за його десять років прихильності до Будинку спадщини Франко Москіно та за те, що він започаткував виразне та радісне бачення, яке назавжди залишиться частиною історії Moschino», – сказав Массімо Ферретті, голова Aeffe SpA, у прес-релізі.