Это надо видеть: Мерч «Jesus Is King» среди высокой травы в поп-ап-сторе Канье Уэста
Post

Это надо видеть: Мерч «Jesus Is King» среди высокой травы в поп-ап-сторе Канье Уэста

Fashion
World
28.10.2019

Бесконечный хайп на фоне выхода долгожданного альбома Канье Уэста «Jesus Is King» не стихает и артист победоносно пожинает плоды своего успеха. В поддежку пластинки, рэпер открыл в Лос-Анджелесе концептуальный поп-ап-стор, чтобы дать фанатам возможность лично купить мерч к альбому, а также некоторые эксклюзивные товары.

Оригинальный магазин выглядит, как импровизированная поляна с полосами высокой травы и камыша в полумраке. В другом месте можно увидеть бронированный грузовик, частично погруженный в воду на вершине холма грязи. Сама же одежда расположена на подсвеченной стене. В ассортимент входят спортивные костюмы и головные уборы, представленные на веб-сайте Канье, однако магазин также предлагает специальные товары, такие как несколько пуловеров «JESUS IS KING» и кроссовки YEEZY.

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...