Etro оголосили про випуск першої сумки Марко де Вінченцо для бренду, натхненної «морським світом».
Нова сумка під назвою «Vela» була розроблена з чітким чітким силуетом і контурами, щоб «прорізати вітер, як вітрило». Сумка з V-подібною застібкою та гнучкою блискавкою має вигравірований логотип Etro з одного боку ланцюжка та Пегаса, що прикрашає інший — розроблено за тією ж технікою, що використовується для карбування монет.
Сумка також може похвалитися знімним плечовим ременем, що дозволяє власнику одягати її через плече. Виготовлена з телячої шкіри, нова сумка має бути представлена в класичній палітрі чорного, кольору слонової кістки та «шоколадного Gianduja» разом із вибором сезонних кольорів.
Щоб відсвяткувати новий випуск бренду, Etro об’єднався з італійською супермоделлю Б’янкою Балті для кампанії, що демонструє пружну шкіру та вигини Vela.