FROLOV Bridal collection: Перша весільна колекція Івана Фролова
Post

FROLOV Bridal collection: Перша весільна колекція Івана Фролова

Fashion
Ukraine
25.03.2021

Кохання, пристрасть та секс – явища, якими часто надихається FROLOV. Вони настільки ключові в ДНК бренду, що саме серце стало його символом. Також кохання, пристрасть та секс – є неодмінними атрибутами свята весілля чи заручин. Бренд FROLOV супроводжує ці свята своїми вбраннями. Весільна історія бренду FROLOV розпочалась з сімейної історії Івана Фролова. У перших весільних вбраннях Івана під вінець пішла його сестра. А музою FROLOV Bridal collection дизайнер називає свою маму, та присвячує історії її кохання свою першу весільну колекцію.

За словами Івана, робота з нареченими над customized-образами дала йому відчути абсолютну різноманітність настроїв, підходів та характерів пар, що збираються одружитися. Саме тому кожен образ першої весільної колекції FROLOV індивідуальний, проте характерний та легко поєднується з іншими айтемами бренду. Ідею різноманітності підкреслює кастинг зйомки та локація, адже кожна зала Будинку з химерами наповнена унікальними емоціями та історіями.

Так одна з найтаємніших будівель Києва – Будинок з химерами архітектора Городецького стала місцем зйомки першого весільного кампейну FROLOV. Знімання у цій локації були давньою мрією Івана Фролова і нарешті настрій колекції та будинку повністю збіглись. Команді бренду пощастило потрапити у загадкову історичну споруду та реалізувати власну творчу ідею.

FROLOV Bridal складається з двох ліній одягу: жіночої (bride) та чоловічої (bridegroom). Образи колекції підходять для різних частин весілля. Але вони позбавлені будь-яких обмежень, тому що наречена для офіційної церемонії може обрати як будуарну нічну сорочку, так і піджак або костюм.

У кожному образі комфорт є надважливим фактором. FROLOV Bidal дозволяє нареченій відчувати себе вільно, та робити все, що заманеться, у цей святковий день. Жоден з весільних образів не стане one-night-garment, а може бути трансформованим у вечірній вихід будь-якої важливої події.

Образи чоловіків також різноманітні. Від максимальної святковості white tie, абсолютної класики – чорного смокінгу, до легких шовкових сорочок, жилету та штанів.

Кольорова гама колекції не обмежена класичними білим, молочним та відтінками ігристого – вона містить червоний, чорний і бежевий кольори.

Одним з ключових елементів оздоблення колекції є троянди, створені вручну. “Білі троянди, які мій тато подарував мамі, коли просив її руки, стали для мене символом початку історії кохання моїх батьків. Фотографіям, де моя мама тримає у руках ці квіти, навіть присвячена окрема сукня в колекції. А весільна фото мами з татом надихнули мене використати в роботі естетику різних епох минулого століття”, – Іван Фролов. Крім того, троянда як образ пронизує всю історію колекції й зустрічається у ліпленні локації, букетах і прикрасах весільного торта.

Своє зображення епоха також знайшла в мереживах. Дизайни деяких з них є архівними вінтажними зразками легендарної французької фабрики Solstiss, які давно зняті з виробництва.

Моделями кампейну стали друзі бренду: Наталія Гоцій, Layah, Денис Грищук, серед яких навіть є реальна пара. Фотограф офіційного кампейну – Крістіна Подобед. Свій альтернативний погляд на колекцію Іван Фролов показує у власних фото. Традиційно запуск нової колекції супроводжується відео, режисером якого виступив Юрій Двіжон.  

New From Other Categories

World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...
World
Selena Gomez returns to music with nostalgic pop single “​Sc...
19.02.2025
After focusing on her beauty brand Rare Beauty, Selena Gomez is back with new music. In a teaser clip, she...
World
New season, new colors: Triangl swim drops “Las Salinas” col...
19.02.2025
Swimwear favorite Triangl has introduced its latest collection, “Las Salinas,” drawing inspiration from the serene beaches of Ibiza. Blending ’90s...
World
AMBUSH’s FW25 “Homecoming” collection celebrates Tokyo’s str...
19.02.2025
AMBUSH’s Fall/Winter 2025 collection, titled Homecoming, pays homage to the brand’s roots in Tokyo’s vibrant Shibuya district. Known for its...
World
Nike and Skims team up to launch new collaborative brand
19.02.2025
Nike and Skims have joined forces to create a groundbreaking new brand, NikeSkims, aimed at revolutionizing sportswear. Designed to blend...
Ukraine
KOLA releases a dramatic song about love on the brink of col...
19.02.2025
On February 19, KOLA presents her new dramatic song, «Край» about love that requires the attention of both partners to...