FROLOV продовжує досліджувати сексуальність у новій лінійці бренду STUD
Post

FROLOV продовжує досліджувати сексуальність у новій лінійці бренду STUD

Fashion
Ukraine
26.08.2021

Назва нової лінійки STUD відсилає до американського сленгу, де це слово означає сексуально-привабливу людину. Також STUD (від studying) присвячена вивченню себе та своєї сексуальності. Всі айтеми STUD є ідентичними для чоловіків та жінок, як і їх розмірна сітка.

 

Колекція складається з трьох дропів. Перший дроп присвячений сорочці. До нього увійшли штани, сорочки та навіть піджаки повністю виготовлені з сорочкової тканини. Винятком стали лише дві моделі джинсів і шортів, де чорний та білий джинс комбінуються з сорочковою тканиною.

Допрем'єрний показ відеокампейну відбувся на кінофестивалі «Молодість». Він був відзнятий у подорожі креативного директора бренду Івана Фролова Америкою. У результаті стріт-кастингу Іван познайомився з різними моделями з шести штатів США. У розмові та інтерв'ю з ними, дизайнер провів власне дослідженням сексуальності та гендерної самоідентифікації, що стало основою відеокампейну STUD.

Режисером відео став Юрій Двіжон. Автори музики – Саша Злих та Володимир Забіяка.

«Кампейн STUD ми знімали у жовтні минулого року у США. У поїздку ми взяли декілька валіз з колекцією та подорожували Штатами у пошуках різноманітних локацій та абсолютно різних людей. Тому ми самостійно проводили кастинг просто під час нашої подорожі, і знаходили моделей для знімань у різних містах Америки: Сан-Франциско, Лас-Вегас, Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Джошуа-Трі. У процесі зйомки ми ставили їм запитання про те, що визначає їх гендер, як одяг впливає на це самовизначення. Найцікавіші моменти та відповіді моделей увійшли у наш основний кампейн. З повними інтерв'ю можна буде ознайомитись упродовж виходу наших дропів на офіційних джерелах бренду», – Іван Фролов.

 

З інтерв’ю героїв:

Ландрія: «Моє тіло - моє ідеальне вбрання. Кожен шрам, кожна бородавка, відтінок шкіри. Що можна ще сказати, крім того, що мої гени - унікальні й неповторні?».

Тімо: «Я ношу сукні й спідниці все своє життя. Так, коли я був малим, часом цупив сестрині спідниці й одягав їх за зачиненими дверима. Мені тоді було, певно 2-3 роки, але досі це пам’ятаю».

Крістофер: «В нас лише одне життя, тож чому б не творити найяскравішу, найнезвичайнішу версію себе?».

Елізабет: «Я думаю, що життя без дизайну, без одягу було б занудним».

Юлія: «Хотілося б, щоб уся мода була унісекс. Ніяких бар’єрів, ніяких обмежень».

Неш: «Я люблю одягатись, бо це дає мені можливість ставати образом, який я собі уявляю і маю можливість показати світу».

Ноель: «Не думаю, що тіло є ідеальним вбранням - скоріше полотном для будь-чого, що ти хочеш на ньому зобразити».

Маліа: «Хоч я й захоплююся своїм тілом і тим, що воно мені дає, бувають і дні, коли мені хочеться змінити це “вбрання”».

 

Director & DP - Yuriy Dvizhon @dvizhon 

Photography - Ivan Frolov @ivfrolov

Creative producer and style - Ivan Frolov @ivfrolov
Screenplay and interview - Ola Zhyzhko @olaazh
Campaign edit - Yura Katynsky @yurakatynsky
Music - Sasha Zlykh, Volodymyr Zabiyaka
Subtitles - Bohdan Zhuk @bohdanzh

Cast:

Julia @dankoiuliia

Noel @actuallynoel

Nash @nashkoshiro

Landria @tsalagifey

Timo @timonunez_official

Malia @_rajeen___

Christopher @christopherkenji

Elizabeth @elizabethmarochok

Теги: FROLOV

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...