Вперше дебютувавши в червні цього року, партнерство Gucci і Harry Styles щойно оприлюднило абсолютно нову кампанію під назвою «Liberated Vanity» і натхненну концепцією «гардеробу мрії».
Народжена спільним баченням дружби, пристрасті та гри, нова кампанія Gucci HA HA HA прагне зафіксувати моменти людського бажання в інтерпретації Styles. У новій кампанії Стайлз був природним прогресом з моменту початку партнерства, який дійсно розв’язав і «вивільнив свою виразну емоційність», щоб автентично представити світові свою спільну колекцію та Алессандро Мікеле.
«Я дуже радий бачити, як цей проект нарешті втілюється в життя», — каже Стайлз у прес-релізі. «Я знаю Алессандро вже багато років, і він завжди був одним із моїх улюблених людей. Мене завжди надихає, спостерігаючи за його роботою, тому ця співпраця з моїм другом була для мене особливою».
Створюючи сумку Gucci Bamboo 1947 року, «Liberated Vanity» приділяє особливу увагу аксесуарам, поряд із пальто принца Уельського, картатими костюмами та багатошаровим в’язаним одягом, що перемежовується шиттям, грайливим взуттям і смугастими піджаками.