Гигантский арт-объект в поддержку коллекции Louis Vuitton
Post

Гигантский арт-объект в поддержку коллекции Louis Vuitton

Fashion
World
10.01.2019

Чтобы еще больше отметить выпуск дебютной коллекции Вирджила Абло весна-лето 2019, которая была вдохновлена классическим фильмом 1932 года «Волшебник страны Оз», Louis Vuitton установил психоделическую оконную инсталляцию на своей площади в Нью-Йорке на 5-й авеню и в Лос-Анджелес на Родео Драйв.

Представленная «12-этажной историей», картина изображает разноцветную модель внутри витрины. «Выглядит это так, будто внутри магазина стоит огромная яркая фигура, создающая оптическую иллюзию, которая распространяется на улицу и по всему магазину», - говорится в заявлении об открытии инсталляции.

Сопровождая инсталляцию в Соединенных Штатах, в Японии представлена массивная скульптура на станции Харадзюку, которая имитирует подобие «оконного человека».

Теги: Louis Vuitton

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...