Джіджі Хадід продовжує свої давні стосунки з Jacquemus, знявшись у новій кампанії бренду осінь/зима 2023. Еволюція подіумного показу, який відбувся в червні цього року.
Колекція під назвою «LE CHOUCHOU» зосереджується на темі сферичних об’єктів і, як наслідок, Хадід перетворюється на яблуко, диско-кулю та структуру, схожу на виноград, для грайливої кампанії. Створена Джонні Дюфортом і стилізована Урсіною Гізі, кампанія повторює колірну палітру вітрини FW23, поєднуючи блискуче срібло з вишнево-червоним і акцентами білого.
Втілюючи комічну особу улюбленця вчителя, Хадід демонструє перебільшений погляд на кампанію FW23, яка відображала силуети в стилі Лускунчика, прозору нижню білизну та пухкі сукні, прикрашені блискучими тканинами та квітковою вишивкою.