Віддаючи шану таким легендарним фільмам, як «2001: Космічна одіссея», «Сяйво» та «Широко заплющені очі».
Gucci оприлюднив останню кампанію, присвячену своїй колекції «Exquisite», яка дебютувала на подіумі на Міланському тижні моди в сезоні осінь/зима 2022 у співпраці з adidas. Візуальні елементи відзначають культові роботи Стенлі Кубрика з моделями, які стоять у впізнаваних сценах із таких фільмів, я «2001: Космічна одіссея», «Сяйво », «Широко заплющені очі ».
«Кампанія «Exquisite» — це моя данина кінематографу та одному з його найяскравіших маестро Стенлі Кубрику. Режисер-філософ, який краще за інших випромінював магію того нерозривного вузла, через який кіно випромінює життя та звеличує його», — пояснив у прес-релізі креативний директор Алессандро Мікеле . Ілюструючи історію, що стоїть за кожним предметом одягу в колекції FW22, дизайнер відтворив фільми Кубрика, використовуючи сукню Adidas x Gucci у сцені Баррі Ліндона, сукню у фільмі «Сяйво », образи, прикрашені перлами у фільмі «Широко закриті очі» тощо.