IKEA выпустили свечи, которые заставят ваш дом пахнуть фрикадельками
Post

IKEA выпустили свечи, которые заставят ваш дом пахнуть фрикадельками

Fashion
World
03.08.2021

В честь 10-летия Семейной программы IKEA в США компания по розничной продаже мебели создала собственную ароматическую свечу HUVUDROLL Meatball.

Продукт ограниченного выпуска является частью магазина IKEA Store in a Box, который, согласно пресс-релизу, «объединяет сенсорные ощущения от посещения магазина IKEA в одной компактной коробке». Просто зажгите свечу в гостиной или спальне, и ваше пространство мгновенно начнет пахнуть фрикадельками. Помимо свечи, начиная с этой недели IKEA также предложит специальные предложения, товары и многое другое для членов семьи IKEA.

Теги: IKEA

New From Other Categories

World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...
World
Selena Gomez returns to music with nostalgic pop single “​Sc...
19.02.2025
After focusing on her beauty brand Rare Beauty, Selena Gomez is back with new music. In a teaser clip, she...
World
New season, new colors: Triangl swim drops “Las Salinas” col...
19.02.2025
Swimwear favorite Triangl has introduced its latest collection, “Las Salinas,” drawing inspiration from the serene beaches of Ibiza. Blending ’90s...
World
AMBUSH’s FW25 “Homecoming” collection celebrates Tokyo’s str...
19.02.2025
AMBUSH’s Fall/Winter 2025 collection, titled Homecoming, pays homage to the brand’s roots in Tokyo’s vibrant Shibuya district. Known for its...
World
Nike and Skims team up to launch new collaborative brand
19.02.2025
Nike and Skims have joined forces to create a groundbreaking new brand, NikeSkims, aimed at revolutionizing sportswear. Designed to blend...
Ukraine
KOLA releases a dramatic song about love on the brink of col...
19.02.2025
On February 19, KOLA presents her new dramatic song, «Край» about love that requires the attention of both partners to...