Останнім проектом співпраці, представленим на святкуванні 15-ї річниці INVINCIBLE, є колекція INVINCIBLE для The North Face, розроблена креативним директором Шінсуке Накада.
Зосередившись на темі подорожей у часі, Накада шукав натхнення в архівах The North Face, а також вивчав дизайнерський підхід лейбла. Отримана колекція, що складається з культових стилів, таких як двостороння куртка Nuptse, гірська куртка та куртка Denali 2-в-1, є любовним листом до позачасової естетики The North Face, а також віддає належне деяким із її фірмових стилів.
Модельний ряд складається з 11 унікальних великих стилів із цінами приблизно від 64 до 639 доларів США, включаючи верхній одяг, світшоти, штани та головні убори в основній кольоровій гамі, переважно бежевому та темно-сірому.
Колекція INVINCIBLE для The North Face буде доступна через офіційних роздрібних продавців у вибраних регіонах з 2 грудня.