adidas Originals відзначає креативні перетини стилю, музики, мистецтва та іншого у своїй новій кампанії «Club Originals».
Окрім відзначення цих галузей, кампанія висвітлює особливе світло на нових талантах, які додають світові свій унікальний досвід. Керівниками кампанії є креативні люди, такі як американський виконавець Ашнікко з Лондона, інді-рок-виконавець Бакаар і ведучий Rinse FM і ді-джей Джоті. Залучаючи різноманітних фігур, кампанія має на меті допомогти виховати нове покоління талантів.
Щоб втілити цю ідею та кампанію в життя, adidas Originals збирається провести низку поп-апів, творчих партнерств і вечірок у Лондоні, Парижі, Берліні, Мадриді та Мілані. Крім того, у четвер, 20 квітня, кампанія планується провести активацію в лондонській галереї Saatchi у партнерстві з журналом GUAP. На заході буде виступ ді-джея Jyoty, а також музичні виступи, нейл-арт, майстер-класи з переробки тощо.