Balenciaga та adidas, які вперше побачили на подіумі у весняно-літній виставці, натхненній фондовою біржею 2023 року, представляють свою останню спільну кампанію, у рамках якої світові особистості штурмують гамірні офіси на Манхеттені.
У жвавих хмарочосах Нью-Йорка актриси Ізабель Юппер і Хан Со Хі лежать і розслабляються, а боксер Джермелл Чарло стоїть поруч з Хадімом Соком і відомою дівчиною Balenciaga Беллою Хадід . Хадід одягає футбольні сорочки з брендом Balenciaga та класичні широкі спортивні штани з трьома смужками.
Повсякденні робочі інструменти покращують кожен знімок, оскільки туфлі Balenciaga два в одному на підборах поєднуються зі спортивними куртками, замінюючи традиційний офісний костюм. Футболки з імітаційним вирізом виступають як переосмислена ділова уніформа поруч із багатошаровими круглими вирізами та фірмовими пуховиками. Зруйноване творіння Стена Сміта від партнерства видно навпроти оновлених моделей Triple-S , які нещодавно з’явилися в додатку CONFIRMED .
І, нарешті, вибрані шкіряні вироби з трьома смугами делікатно прикрашають дерев’яні столи, включно з прикрашеними сумками «Пісочний годинник» і спортивним обладнанням для тренажерного залу для зручного зберігання на робочому місці.