Кейт Мосс і Diet Coke продовжують співпрацю з випуском другого сезону серіалу «Love What You Love».
Після успішного першого сезону, Мосс продовжить донести своє модне бачення і непокірний стиль до світу DC, на цей раз використовуючи багате архівне зібрання бренду як джерело натхнення і запозичуючи знакову рекламу «11:30 Break» 90-х років.
«Минулого року був неймовірний досвід, тому коли ми співпрацювали над Другим сезоном, архіви бренду були неймовірним місцем для початку», - каже супермодель і креативний директор. «Перерви на Diet Coke - це класика, і я хотіла додати модний штрих до цих моментів. Кампанія естетично дуже відрізняється від 90-х і 2000-х років, але сюжет залишається тим самим. Вона розповідає про зупинку, щоб полюбити те, що ти любиш і насолоджуватися цим моментом, не взявши себе занадто серйозно. Я з нетерпінням чекаю на презентацію нової кампанії! »
В наступному етапі «Diet Coke by Kate Moss», другого сезону, буде представлено ще більше високофешн-контенту, а також колекцію лімітованих товарів, і ще багато чого іншого, що має бути розкрито.