Jimmy Choo випустив рекламну кампанію весни 2023 року, головну роль у якій зіграла не хто інший, як супермодель Кендалл Дженнер.
Повернувшись у рамках серії бренду «TIME TO DARE», Дженнер з’являється в кампанії як супергерой, намагаючись відобразити трансформаційну силу моди. Створена Карліном Джейкобсом у Нью-Йорку, ця кампанія має на меті представити впевнену та сміливу особистість бренду, поєднану з елементами позачасового гламуру та невимушеної енергії.
Весна 2023 року демонструє найрозширеніші предмети бренду, висвітлюючи ключові силуети взуття, як-от лофер TILDA 140 на платформі та неоново-зелені босоніжки NEOMA 110, а також туфлі на підборах TALURA 100 і черевики MACEO вище коліна. Аксесуари теж знайшли своє місце: Diamond Soft Hobo та Diamond Frame Clutch створюють сміливий вигляд.