Колаборація бренду ONE BY ONE і Львівського історичного музею
Post

Колаборація бренду ONE BY ONE і Львівського історичного музею

Fashion
Ukraine
12.09.2022

До 130-річчя одного з найвидатніших музеїв України

Знання історії зараз набуває особливого значення, адже кожен українець відчуває важливість зв’язку із поколіннями. Наше минуле – це і наше майбутнє. Завдяки труднощам та всупереч темним часам українська нація стає сильнішою – багато у чому через міцний та палкий зв’язок із культурною спадщиною. Ми плекаємо, пишаємося, щиро цікавимося нашою історією.

У ДНК українського бренду One by One – дбайливе ставлення до історії своєї країни, свого краю, та переосмислення національних кодів у сучасній моді. «Ми завжди маємо пам’ятати звідки ми родом, де наше коріння, знати історію своєї країни. Історія – це шлях розвитку», - впевнені у бренді. Саме тому відкриваючи з гордістю свій магазин у славетному місті Львові, для засновників та команди One by One було важливо відчути контакт із культурною спадщиною міста-музея, як його ще називають. Якими лишень епітетами не нагороджували місто Лева: «Королівське місто», «Перлина корони Європи», «маленький Париж», «український П'ємонт»… 

За щасливим випадком саме цьогоріч свій ювілей святкує видатний Львівський історичний музей, який вже 130 років збирає по крупицям український спадок, щоб розповідати історію нашої країни. Відвідавши ЛІМ та побачивши на власні очі перлини музейної колекції, команда One by One одразу вирішила долучитися до популяризації музейної справи та залучення ширшої аудиторії до знайомства із шедеврами української культурної спадщини. У співпраці із кураторами ЛІМ бренд створив капсулу, що є доказом того, що мода не стоїть осторонь від культурних цінностей, а навпаки, немов рушійна сила допомагає просувати їх уперед, осучаснювати і розповсюджувати серед молодого покоління. Головні меседжі співпраці полягають у тому, що похід в український музей – справжня арт пригода, а носити речі, зроблені у колаборації із культурними установами – важлива громадянська позиція і класний модний вибір. Україна зберігає та оберігає визначні пам’ятки у стінах своїх музеїв, а бренд One by One «відтворює» ці шедеври на модних та носибельних речах – худі, футболках, анораках, карго, кепках, сумках-шоперах та термо-пляшечках.

Серед зображень, які з’явилися у колекції: малюнок панорама Львову авторства Авреліо Пассаротті кін. 16 – поч. 17 ст. у виді кольорової гравюри Абрагама Гогенберга 1618 року; ратища прапора римського періоду 2 – 3 ст.; скульптура «Русалка» з фронтону будівлі будинки Військової школи на Печлинському ставі 1820 року; банкнота державного кредитового білету вартістю 100 гривень 1918 року. Ці особливі експонати стали центральними фігурами мерчу, а доповнюють принт об’єднані логотипи музею та бренду.

І нехай наші шедеври залишаться у безпеці під музейним склом, але їх зображення та дух історії оживуть на вулицях міст. Говорять, що людей зустрічають по одежі, то чому б не наповнити її змістом, перетворити на красномовний атрибут, який самостійно і без прикрас стане носієм минулого у майбутнє.

*Частка коштів, зібраних з продажу колекції, буде направлена у фонд та на розвиток Львівського історичного музею

Теги: ONE BY ONE

New From Other Categories

World
Loro Piana’s FW25-26 collection channels equestrian elegance
03.03.2025
Loro Piana’s Fall/Winter 2025-26 collection draws inspiration from the timeless elegance of equestrian attire, offering a sophisticated wardrobe perfect for...
World
Round 3: Gentle Monster x Maison Margiela Drops 20 Cybercore...
03.03.2025
Gentle Monster and Maison Margiela have joined forces once again for their third collaborative collection, blending classic elegance with futuristic...
World
Zendaya Stars in Louis Vuitton x Murakami’s Sakura-Inspired...
03.03.2025
Louis Vuitton and Takashi Murakami have teamed up once again, this time celebrating the beauty of Japan’s cherry blossom season...
World
Tumi Adeleye’s new photo series explores the complexities of...
03.03.2025
Photographer Tumi Adeleye delves into the intricacies of love and relationships in her latest photo series, *This Shit For Da...
World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...