Колаборація KSENIASCHNAIDER та ІТ-компанії Boosta
Post

Колаборація KSENIASCHNAIDER та ІТ-компанії Boosta

Fashion
Ukraine
09.02.2023

Міжнародна ІТ-компанія Boosta у колаборації з українським sustainable-брендом KSENIASCHNAIDER випустила унікальну мініколекцію брендового одягу. Дроп складається з двох джинсових унісекс курток.

“У 2022-ому році ми провели ребрендинг компанії й перед нами постало завдання оновити брендовані речі. Але звичайний мерч роблять усі, а нам хотілося створити щось більш унікальне, оригінальне та якісне. Саме так з`явилася ідея колаборації з брендом KSENIASCHNAIDER. Вони – новатори у світі моди, які не бояться бути іншими та вкладають сенс у речі, які створюють. Це сильно імпонує Boosta та метчиться з нашою історією та цінностями”, – розповідає Ярослав Баклан, співзасновник та керівний партнер Boosta.

Незвичний дроп Boosta x KSENIASCHNAIDER – про поєднання технологічного та fashion світів, зміну стереотипів та відсутність меж. Про фактурність, комфорт та універсальність водночас.

Вибір брендів впав саме на джинсові куртки, адже це практичний елемент гардероба, який є популярним серед різних сегментів аудиторії: як чоловіків, так і жінок різного віку. Бомбер зі  світло-голубого деніму виготовлений в утилітарному стилі: спереду куртки можна побачити масивні кишені та помітну помаранчеву застібку. Інший відрізняється своєю мінімалістичністю та чорним кольором. Особливість обох  курток – яскраві рукави, повністю виготовлені з recycle-матеріалів. Так бренди підкреcлюють важливість усвідомленого споживання речей.

“Ми в KSENIASCHNAIDER дуже полюбляємо колаборації, адже це завжди дає змогу подивитись на власний продукт та естетику з іншого боку. Цей проєкт з Boosta був близький нам, адже ми відчуваємо симпатію до компанії, її аудиторії та цінностей. Додаткової значущості додає те, що ця колаборація була реалізована нами під звуки генератора та сирен повітряної тривоги. Те, що планували реалізувати за місяць, стало реальністю за пів року. Але, попри все, нам вдалося створити круту та екологічну капсулу, яка демонструє цінності та погляди обох бізнесів”, – коментує дизайнерка Ксенія Шнайдер.

Загалом робота над колекцією тривала майже рік, адже на велику кількість процесів сильно вплинула повномасштабна війна: довелося довго очікувати на матеріали та фурнітуру, а блекаути періодично унеможливлювали роботу фабрик.

Куртки з колекції доступні спеціалістам ІТ-компанії Boosta.

Продюсування: @val_zprzhts

Фото: @photozolotov

Стиль: @dianaonatskaya

Макіяж та зачіски: @anastasiamakeuphair

Моделі: @karinaalekseenko @sergeysunday

New From Other Categories

World
Jaguar презентує новий імідж на шляху до електричного майбут...
22.11.2024
Цього тижня Jaguar представив свій майбутній ребрендинг, що супроводжуватиме перехід до виробництва виключно електромобілів. Автовиробник описує свою нову філософію як...
World
Maluma відкриває нову музичну еру з хітом “Cosas Pendientes”
22.11.2024
Колумбійський співак Малума розпочинає нову музичну еру, представивши сольний сингл “Cosas Pendientes” разом із захопливим музичним відео. Трек є першим...
World
Зірка Emily in Paris Lucien Laviscount став голосом спокусли...
22.11.2024
Люсьєн Лавіскаунт, відомий за серіалом Emily in Paris, став голосом нової серії еротичних аудіоісторій для популярного застосунку Quinn.
World
Подвійні стандарти у стосунках: чому тренд “Women in Male Fi...
22.11.2024
Якщо почути фразу “жінки в чоловічих сферах”, можна очікувати історії про подвійні стандарти. І цей тренд на TikTok дійсно не...
Ukraine
Андре Тан присвятив свою нову колекцію «Fenix» стійкості укр...
22.11.2024
Символом та ідейним натхненням колекції став птах фенікс, символ відродження та безсмертя. Фенікс, як відомо, відроджується з попелу новою версією...
Ukraine
"Все мине": VIRA на побаченні з осіннім Києвом у новому кліп...
22.11.2024
Віра Брежнєва випустила новий сингл та кліп під назвою “Все мине”, в якому показала свій день наодинці з осіннім Києвом....