Співпраця Gucci з adidas призвела до того, що будинок, керований Алессандро Мікеле, став найпопулярнішим брендом у світі, і оскільки він подвоїв кількість цих колекцій, що привертають увагу ЗМІ, серед яких колекція Гаррі Стайлза «ХА-ХА-ХА» , кампанія під керівництвом Біллі Айліш і ще одна кампанія для колекції «Вишукане», яка згадувала фільми Стенлі Кубрика. Тепер випущена колекція «Exquisite», і між її звичайними товарами розмістилася друга комплексна співпраця з adidas для чоловіків і жінок.
Дебютувавши під час Тижня моди в Мілані восени 2022 року, колекція «Exquisite» показала, як Gucci досліджує пошиття одягу зі спортивним відтінком, поєднуючи свій стиль будинку з іконографією Adidas для співпраці, про яку ми навіть не підозрювали. Провідні образи були прикрашені штучним хутром, шипованою шкірою, мерехтливими кристалами, тюлем і мереживом, тоді як речі Adidas були вишиті з мохеру та шовку, підвищуючи імідж брендів спортивного одягу, завдяки любові Мікеле та захопленню крайньою розкішшю.