Lacoste відзначає 90-ту річницю та культурний вплив кампанією «Неможливі зустрічі»
Post

Lacoste відзначає 90-ту річницю та культурний вплив кампанією «Неможливі зустрічі»

Fashion
World
12.05.2023

Lacoste славлять у всьому світі за свої строкаті поло, складний трикотаж і, звісно, ​​культовий логотип у вигляді крокодила. Ця впізнавана емблема десятиліттями символізує основні принципи бренду: елегантність, креативність і переосмислення. Спочатку задуманий у 1933 році професійним тенісистом Рене Лакостом , бренд є проявом його винахідницького духу та бажання зробити революцію у світі тенісу та за його межами. Сьогодні Lacoste виходить за рамки лише спортсменів. Крокодил вплинув на виробників смаку далеко й широко, включаючи ентузіастів вінтажу, міжнародних гольфістів, французьких реперів та багатьох інших. Спільнота Lacoste є жвавою та пристрасною та процвітає вже 90 років.

Lacoste, Неможливі зустрічі,

На святкуванні 90-річного ювілею Lacoste бренд вирішив подорожувати світом, об’єднуючи всі різноманітні субкультури, які сформували спадщину Lacoste. У 1926 році, всього за кілька років до того, як Рене Лакост зважився на дизайн, він здивував шанувальників тенісу, одягнувши на корт футболку з короткими рукавами. Тоді цей стиль не був звичним, але Lacoste носив цей розбіжний силует для більшої свободи рухів і мобільності. Він навіть не здогадувався, що це рішення про виступ спричинить міжнародний резонанс. У 1933 році Рене та промисловець Андре Жильє створили перше поло Lacoste 12.12. Повітропроникна сорочка була викроєна з трикотажу petit pike для максимальної вентиляції та мала зображення крокодила, який згодом став символом домашнього вжитку. На початку створення бренду спільнота Lacoste складалася з друзів Рене, сім'ї та молодих гравців у гольф. Але незабаром звістка про вплив Lacoste досягла несподіваних куточків світу.

Lacoste, Неможливі зустрічі,

З моменту свого заснування Lacoste був привчений до вуличної культури, поп-культури, і бренд навіть прикрашав деякі з найбажаніших модних подіумів разом з іншими плідними дизайнерами. Зараз крокодил представляє живу, постійно зростаючу та еволюціонуючу спадщину, про яку повідомляють багато різних користувачів і шанувальників. Щоб відзначити 90-річчя цього впливу, бренд створив кампанію під назвою «Неможливі зустрічі», в якій висвітлюються тонкощі його стилістичних і географічних спільнот. Проект об’єднує чотири пари субкультур Lacoste одна з одною, демонструючи їхні унікальні відмінності та схожість. Різні світи об’єднуються через спільне оцінювання розкутого духу Lacoste, а глядачам надається ексклюзивний погляд на вплив Lacoste у багатьох регіонах.

Lacoste, Неможливі зустрічі,

Починаючи з Сан-Паулу, власноруч створені «Lacosteiros» демонструють свою гордість яскравою модою та вуличною культурою Бразилії, поєднуючи та поєднуючи сміливі речі Lacoste. Вони вміють спрямовувати свою творчу енергію через класичні речі Lacoste, такі як парасолька для гольфу. Тим часом у Токіо ми можемо зазирнути в колекцію старовинної моди, де багато хто присвячує свій час вивченню історії вічних модних виробів. Ці колекціонери цінують Lacoste за увагу до деталей, шанований культурний вплив і багату історію.

New From Other Categories

Ukraine
SALUT PAPA – іронічна прем’єра пісні KOLA про особистий досв...
25.04.2024
Популярна співачка KOLA не припиняє приємно дивувати своїх шанувальників. 25 квітня вона випустила ритмічну пісню та кліп на неї під...
Ukraine
TAYANNA про свої нові почуття в новому синглі “Космос”
25.04.2024
Українська співачка TAYANNA презентувала вихід свого нового треку “Космос”, в якому розповідає про кохання та “метеликів у животі”, які відчуває...
Ukraine
Alina Pash і Zbaraski випускають інтимний сингл з майбутньог...
25.04.2024
Alina Pash і Zbaraski випустили чуттєвий RnB-сингл “Sklo”, тим самим анонсувавши спільний альбом, який вийде 10 травня.
Ukraine
ONUKA стала новим героєм другого епізоду авторського проєкту...
25.04.2024
Співачка запрошує до свого шоу українських виконавців, аби створити унікальний музичний перформанс та разом дослідити історію обраної композиції. На цей...
Ukraine
Королі френдзони: MOLODI презентували рефлексивну пісню «я н...
24.04.2024
Гурт MOLODI — це голос молодого покоління, яке прагне до глибшого розуміння себе та світу навколо. У новому синглі «я...
Ukraine
LITKOVSKA презентує великодній дроп в рамках лінійки ARTISAN...
23.04.2024
Український бренд LITKOVSKA презентує нову колекцію, присвячену традиціям Великодніх свят. До релізу увійшли предмети домашнього декору та аксесуари, що стануть...