Lacoste відзначає 90-ту річницю та культурний вплив кампанією «Неможливі зустрічі»
Post

Lacoste відзначає 90-ту річницю та культурний вплив кампанією «Неможливі зустрічі»

Fashion
World
12.05.2023

Lacoste славлять у всьому світі за свої строкаті поло, складний трикотаж і, звісно, ​​культовий логотип у вигляді крокодила. Ця впізнавана емблема десятиліттями символізує основні принципи бренду: елегантність, креативність і переосмислення. Спочатку задуманий у 1933 році професійним тенісистом Рене Лакостом , бренд є проявом його винахідницького духу та бажання зробити революцію у світі тенісу та за його межами. Сьогодні Lacoste виходить за рамки лише спортсменів. Крокодил вплинув на виробників смаку далеко й широко, включаючи ентузіастів вінтажу, міжнародних гольфістів, французьких реперів та багатьох інших. Спільнота Lacoste є жвавою та пристрасною та процвітає вже 90 років.

Lacoste, Неможливі зустрічі,

На святкуванні 90-річного ювілею Lacoste бренд вирішив подорожувати світом, об’єднуючи всі різноманітні субкультури, які сформували спадщину Lacoste. У 1926 році, всього за кілька років до того, як Рене Лакост зважився на дизайн, він здивував шанувальників тенісу, одягнувши на корт футболку з короткими рукавами. Тоді цей стиль не був звичним, але Lacoste носив цей розбіжний силует для більшої свободи рухів і мобільності. Він навіть не здогадувався, що це рішення про виступ спричинить міжнародний резонанс. У 1933 році Рене та промисловець Андре Жильє створили перше поло Lacoste 12.12. Повітропроникна сорочка була викроєна з трикотажу petit pike для максимальної вентиляції та мала зображення крокодила, який згодом став символом домашнього вжитку. На початку створення бренду спільнота Lacoste складалася з друзів Рене, сім'ї та молодих гравців у гольф. Але незабаром звістка про вплив Lacoste досягла несподіваних куточків світу.

Lacoste, Неможливі зустрічі,

З моменту свого заснування Lacoste був привчений до вуличної культури, поп-культури, і бренд навіть прикрашав деякі з найбажаніших модних подіумів разом з іншими плідними дизайнерами. Зараз крокодил представляє живу, постійно зростаючу та еволюціонуючу спадщину, про яку повідомляють багато різних користувачів і шанувальників. Щоб відзначити 90-річчя цього впливу, бренд створив кампанію під назвою «Неможливі зустрічі», в якій висвітлюються тонкощі його стилістичних і географічних спільнот. Проект об’єднує чотири пари субкультур Lacoste одна з одною, демонструючи їхні унікальні відмінності та схожість. Різні світи об’єднуються через спільне оцінювання розкутого духу Lacoste, а глядачам надається ексклюзивний погляд на вплив Lacoste у багатьох регіонах.

Lacoste, Неможливі зустрічі,

Починаючи з Сан-Паулу, власноруч створені «Lacosteiros» демонструють свою гордість яскравою модою та вуличною культурою Бразилії, поєднуючи та поєднуючи сміливі речі Lacoste. Вони вміють спрямовувати свою творчу енергію через класичні речі Lacoste, такі як парасолька для гольфу. Тим часом у Токіо ми можемо зазирнути в колекцію старовинної моди, де багато хто присвячує свій час вивченню історії вічних модних виробів. Ці колекціонери цінують Lacoste за увагу до деталей, шанований культурний вплив і багату історію.

New From Other Categories

World
SKKN By Kim представляють святкову колекцію макіяжу
21.11.2024
SKKN By Kim розпочинає святковий сезон запуском своєї Holiday Collection 2024. У колекції представлені три нові ексклюзивні продукти лімітованої серії:...
World
Veneda Carter і Timberland: колаборація, яка поєднує стиль і...
21.11.2024
Стилістка зірок і дизайнерка Veneda Carter минулого місяця поділилася у своєму Instagram тизером нової фази колаборації з Timberland, і з...
World
Moncler та Willow Smith: дебютна колекція, натхненна контрас...
21.11.2024
Вперше представлена на заході The City of Genius у Шанхаї, дебютна колекція ready-to-wear від Willow Smith і Moncler нарешті вийшла...
World
Свята у стилі Calvin Klein: Jeremy Allen White у новій кампа...
21.11.2024
Наш улюблений телешеф Джеремі Аллен Вайт повертається в новій святковій кампанії Calvin Klein, яка цього разу пропонує більш стриманий, але...
World
Перший цифровий презерватив: захист для реального і цифровог...
21.11.2024
Коли мова йде про безпечний секс, сексуальна освіта здебільшого зосереджується на захисті у реальному житті. А як щодо захисту в...
World
Billie Eilish представляє колаборацію з Converse
17.10.2024
Біллі Айліш обожнює Converse, а ми обожнюємо Біллі, тому ця співпраця автоматично стає однією з наших улюблених. Артистка вже давно...