Щойно зігравши головну роль у серіалі HBO The Idol, акторка та модель Лілі-Роуз Депп стала головним героєм нової годинникової кампанії Chanel.
Виконуючи роль музи бренду для нового годинника Première Édition Originale, Депп з’являється в тизері однієї кампанії, одягнена в шикарний фіолетовий і рожевий твід Chanel і мереживо, а декадентський золотий годинник прикрашає її зап’ястя. Повну кампанію планується оприлюднити у вересні, і ще багато чого повідомить посол Палати представників.
«Красивий, ніжний, шикарний, класичний. Я думаю, що це годинник, який тільки CHANEL може зробити!» – каже Лілі-Роуз Депп, актриса та амбасадор CHANEL, у прес-релізі. На перший погляд здається, що годинник має золото-бордовий циферблат із плетеним чорно-золотим ланцюжком.