Щоб відсвяткувати 100-річчя Disney, Tommy Hilfiger об’єднався зі всесвітом Mickey and Friends для абсолютно нової капсульної колекції під назвою «Disney x Tommy».
У головній ролі кампанії актор з фільму «Emily in Paris» Люсьєн Лавісконт, а також Су Джу Пак, Стелла Максвелл , Рейн Джадж і Генрі Лау, колекція оживає в кампанії, натхненній підготовчим процесом, на основі прикладів сучасної манги. Пропонуючи переосмислення фірмового університетського стилю Томмі, колекція поєднує манга-ілюстрації улюблених персонажів, таких як Міккі Маус, Плуто, Гуфі, Дональд і Дейзі Дак, із класичними силуетами.
Колекція складається з 94 одиниць чоловічого та жіночого одягу, а також включає 42 стилі дитячого одягу та 14 «адаптивних» дизайнів, включаючи сорочки для регбі, блейзери та чінос. Класичні вироби, виготовлені з принтами по всій поверхні, можуть похвалитися мальованими від руки ескізами та чорнильними плямами, а фірмовий горошок Мінні Маус переосмислено на футболках для крикету та плетених джемперах.
«Значний ювілей, культовий бренд і співпраця з їхніми найвідомішими персонажами — немає кращого способу приєднатися до шанувальників у всьому світі у святкуванні 100-річчя Disney», — йдеться в прес-релізі Хілфігера. «Зіткнення Mickey and Friends із ДНК бренду Tommy Hilfiger було однією з наших найцікавіших спільних робіт на сьогоднішній день. Це колекційне видання нашої улюбленої класики для підготовки».