Марк Джейкобс — це дар, який продовжує дарувати. Після успішного потоку вірусних кампаній за участю Мії Халіфи, Кендалл Дженнер та Айріс Лоу бренд (і його лінійка Heaven) став одним із тих, хто без особливих зусиль стає все популярнішим. Тепер Марк анонсує нову кампанію восени 2023 року, головну роль у якій зіграє не хто інший, як засновниця SKIMS Кім Кардашьян.
Спочатку настрої в соціальних мережах здавалися не зовсім задоволеними, оскільки шанувальники дедалі більше розчаровувалися, побачивши зірку реаліті-шоу в обіймах світу моди, але коли команда побачила в об’єктиві лондонського фотографа та режисера Тайрона Лебона, підозрюємо, що думки можуть змінитися. Стилізований Аластером МакКіммом, кампанія була підкреслена ультразбільшеним знімком Кардашьян, що дивиться в об’єктив.
Тепер оприлюднено повну кампанію, коли Кардашьян демонструє колекцію прет-а-порте та аксесуарів бренду осінь 2023 року. «Свіжа суміш тактильних текстур, великих силуетів і принтів у горошок, спочатку концептуалізована для подіуму Marc Jacobs, тепер переосмислена для повсякденного гардеробу», — йдеться в прес-релізі бренду.
Кампанія акцентує увагу на фірмових черевиках Kiki Ankle Boot, які матеріалізуються як через одяг Кім, так і у формі великої надувної конструкції. В інших місцях нові сумки, такі як Sack Bag і Curve Bag, з’являються поряд із класичним силуетом сумки в яскравих кольорах.