Про перші кроки та сучасну позицію щодо української моди розповідає Соломія Олійник - дизайнерка бренду CЇX - дівчина з особливим поглядом на сучасні тренди та вмінням перевернути їх під потреби вимогливих клієнтів.
Історія бренду CЇX, починаючи з першого його дня, була сповненою не тільки бажанням створити одяг та одягнути жінок у щось вишукане. Це було прагнення дати їм з речами ще й певну філософію життя та підкреслити стан душі. Ірина Харченко, жінка, яка і створила бренд майже 20 років тому, наділена шармом і жагою презентувати одягом не лише стиль, а й власні погляди та правила життя.
Продовживши справу матері, дизайнерка та креативна директорка CЇX Соломія Олійник втілила головну ідею бренду – адаптивна до трендів мода поза часом, без зайвих натхненних мимолітними трендами капсул чи окремих лінійок fast fashion.
“Я сподіваюся, що час швидкої моди минає. Я звикла до дуже якісного продукту і тому створюю речі, які легко адаптуються до змін в моді, залишаючи слід в серці назавжди” – Соломія Олійник.
Дитинство дизайнерки – період, коли формуються смаки та уподобання – було насичене витонченими, злегка феєричними, але завжди дуже виваженими образами від мами. “Вона вміє поєднати речі так, що образ одразу полонить уяву” – каже Соломія. Особливий, не схожий на інших, стан душі – це найкращий порадник, який потрібен дизайнеру бренду одягу з історією. Тим паче, коли мова йде про складний крій та унікальний шарм кожного виробу.
CЇX - це команда, переважна частина якої працює з брендом понад 10 років поспіль, великий злагоджений механізм, без творчості якого не була б створена жодна річ. Об’єднані та натхненні спільними смаками та ставленням до деталей, вони розуміють одне одного з напівслова. Іноді річ може бути створена навіть без ескізу, її варто лише обговорити на словах. Проте часом трапляється і інше: модель можуть збирати та розбирати повністю не один раз.
Одяг CЇX не існує сам по собі, лише в синергії з жінкою. Такою, яка завжди має що сказати, розуміється на фундаментальних речах, відчуває стиль, має за собою глибоку історію. “До нас приходять за певною, і саме нашою емоцією і відчуттями. Крій, декор, волани, асиметрія, внутрішня обробка усіх швів тонким мереживом, на яку бренд вже має патент - одягнувши таку річ дівчина не може не засяяти і не відчути особливу енергію.
“Душа, емоція і довготривала праця над деталями дозволяють випустити у світ завжди особливу річ. Не репліку чи натяк на стиль, а магію, котра запалює вогники в очах клієнтів в одязі бренду”, - Наталя Майсак, директорка бренду CЇX.
“Привід обрати одяг CЇX сучасна жінка повинна мати завжди. У невпинному калейдоскопі мрій та подій, нагода ошатно вбратися у жіночну, лаконічну сукню з неповторним декором надихає шанувати себе і свою особистість, підкреслювати природню красу щодня” - Соломія Олійник.