Мода поза часом: Філософія якості та сімейні цінності бренду CЇX
Post

Мода поза часом: Філософія якості та сімейні цінності бренду CЇX

Fashion
Ukraine
30.12.2019

Про перші кроки та сучасну позицію щодо української моди розповідає Соломія Олійник - дизайнерка бренду CЇX - дівчина з особливим поглядом на сучасні тренди та вмінням перевернути їх під потреби вимогливих клієнтів.

Історія бренду CЇX, починаючи з першого його дня, була сповненою не тільки бажанням створити одяг та одягнути жінок у щось вишукане. Це було прагнення дати їм з речами ще й певну філософію життя та підкреслити стан душі. Ірина Харченко, жінка, яка і створила бренд майже 20 років тому, наділена шармом і жагою презентувати одягом не лише стиль, а й власні погляди та правила життя.

Продовживши справу матері, дизайнерка та креативна директорка CЇX Соломія Олійник втілила головну ідею бренду – адаптивна до трендів мода поза часом, без зайвих натхненних мимолітними трендами капсул чи окремих лінійок fast fashion.

“Я сподіваюся, що час швидкої моди минає. Я звикла до дуже якісного продукту і тому створюю речі, які легко адаптуються до змін в моді, залишаючи слід в серці назавжди” – Соломія Олійник.

Дитинство дизайнерки – період, коли формуються смаки та уподобання – було насичене витонченими, злегка феєричними, але завжди дуже виваженими образами від мами. “Вона вміє поєднати речі так, що образ одразу полонить уяву” – каже Соломія. Особливий, не схожий на інших, стан душі – це найкращий порадник, який потрібен дизайнеру бренду одягу з історією. Тим паче, коли мова йде про складний крій та унікальний шарм кожного виробу.

CЇX - це команда, переважна частина якої працює з брендом понад 10 років поспіль, великий злагоджений механізм, без творчості якого не була б створена жодна річ. Об’єднані та натхненні спільними смаками та ставленням до деталей, вони розуміють одне одного з напівслова. Іноді річ може бути створена навіть без ескізу, її варто лише обговорити на словах. Проте часом трапляється і інше: модель можуть збирати та розбирати повністю не один раз.

Одяг CЇX не існує сам по собі, лише в синергії з жінкою. Такою, яка завжди має що сказати, розуміється на фундаментальних речах, відчуває стиль, має за собою глибоку історію. “До нас приходять за певною, і саме нашою емоцією і відчуттями. Крій, декор, волани, асиметрія, внутрішня обробка усіх швів тонким мереживом, на яку бренд вже має патент - одягнувши таку річ дівчина не може не засяяти і не відчути особливу енергію.

“Душа, емоція і довготривала праця над деталями дозволяють випустити у світ завжди особливу річ. Не репліку чи натяк на стиль, а магію, котра запалює вогники в очах клієнтів в одязі бренду”, - Наталя Майсак, директорка бренду CЇX.

“Привід обрати одяг CЇX сучасна жінка повинна мати завжди. У невпинному калейдоскопі мрій та подій, нагода ошатно вбратися у жіночну, лаконічну сукню з неповторним декором надихає шанувати себе і свою особистість, підкреслювати природню красу щодня” - Соломія Олійник.

Теги: CЇX

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...