Moncler і Willow Smith офіційно представили дебютну колекцію
Перший показ колекції ready-to-wear відбувся на заході Moncler “The City of Genius” у Шанхаї.
Вперше представлена на заході The City of Genius у Шанхаї, дебютна колекція ready-to-wear від Willow Smith і Moncler нарешті вийшла у продаж. Вона є даниною концепції поєднання протилежностей та контрастів і створена, щоб втілити футуристичний, але функціональний гардероб, натхненний особистим стилем і візією Віллоу.
«Мінімалізм і утилітаризм. Жіночність і маскулінність. Чорний і білий. Поєднувати протилежності елегантно — це те, що мене захоплює, і я хотіла дослідити це у цій колекції», — зазначає Сміт у пресрелізі.
У колекції виділяються такі елементи, як сукня-пуховик, що нагадує спальник і є відсилкою до фірмових «ковдрових» пальт Moncler. Сукня доповнена знімним подолом і великими кишенями. Штани з робочого канвасу мають знімну нижню частину, а також гармонійно поєднуються з класичними силуетами: важкими світшотами, об’ємними в’язаними речами та базовими обтислими шарами. Уся колекція представлена в мінімалістичній палітрі кольорів — чорному та «місячно-білому».
Колекція також включає новий ексклюзивний логотип із перевернутими літерами “W” та “M”, що утворюють монограму. Елементи з металевими кільцями та фурнітурою нагадують про фірмові пірсинги Віллоу. Крім того, у дизайні використані рукописні рядки з її недавнього синглу “Alone”, що підкреслює її пристрасть до музики та самовираження.
Запуск колекції супроводжується динамічною кампанією, натхненною рухом і любов’ю Віллоу до природи. «Я неймовірно захоплююся природою та дослідженням цієї прекрасної землі. Я уявляю, як ці речі легко переходять від ночівлі в кемпінгу до вечірнього високого модного образу», — додає Сміт.