Moncler та Willow Smith: дебютна колекція, натхненна контрастами
Post

Moncler та Willow Smith: дебютна колекція, натхненна контрастами

Fashion
World
21.11.2024

Moncler і Willow Smith офіційно представили дебютну колекцію

Перший показ колекції ready-to-wear відбувся на заході Moncler “The City of Genius” у Шанхаї.

Вперше представлена на заході The City of Genius у Шанхаї, дебютна колекція ready-to-wear від Willow Smith і Moncler нарешті вийшла у продаж. Вона є даниною концепції поєднання протилежностей та контрастів і створена, щоб втілити футуристичний, але функціональний гардероб, натхненний особистим стилем і візією Віллоу.

«Мінімалізм і утилітаризм. Жіночність і маскулінність. Чорний і білий. Поєднувати протилежності елегантно — це те, що мене захоплює, і я хотіла дослідити це у цій колекції», — зазначає Сміт у пресрелізі.

У колекції виділяються такі елементи, як сукня-пуховик, що нагадує спальник і є відсилкою до фірмових «ковдрових» пальт Moncler. Сукня доповнена знімним подолом і великими кишенями. Штани з робочого канвасу мають знімну нижню частину, а також гармонійно поєднуються з класичними силуетами: важкими світшотами, об’ємними в’язаними речами та базовими обтислими шарами. Уся колекція представлена в мінімалістичній палітрі кольорів — чорному та «місячно-білому».

Колекція також включає новий ексклюзивний логотип із перевернутими літерами “W” та “M”, що утворюють монограму. Елементи з металевими кільцями та фурнітурою нагадують про фірмові пірсинги Віллоу. Крім того, у дизайні використані рукописні рядки з її недавнього синглу “Alone”, що підкреслює її пристрасть до музики та самовираження.

Запуск колекції супроводжується динамічною кампанією, натхненною рухом і любов’ю Віллоу до природи. «Я неймовірно захоплююся природою та дослідженням цієї прекрасної землі. Я уявляю, як ці речі легко переходять від ночівлі в кемпінгу до вечірнього високого модного образу», — додає Сміт.

Moncler, Willow Smith,

Moncler, Willow Smith,

Moncler, Willow Smith,

Moncler, Willow Smith,

New From Other Categories

World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...
World
Selena Gomez returns to music with nostalgic pop single “​Sc...
19.02.2025
After focusing on her beauty brand Rare Beauty, Selena Gomez is back with new music. In a teaser clip, she...
World
New season, new colors: Triangl swim drops “Las Salinas” col...
19.02.2025
Swimwear favorite Triangl has introduced its latest collection, “Las Salinas,” drawing inspiration from the serene beaches of Ibiza. Blending ’90s...
World
AMBUSH’s FW25 “Homecoming” collection celebrates Tokyo’s str...
19.02.2025
AMBUSH’s Fall/Winter 2025 collection, titled Homecoming, pays homage to the brand’s roots in Tokyo’s vibrant Shibuya district. Known for its...
World
Nike and Skims team up to launch new collaborative brand
19.02.2025
Nike and Skims have joined forces to create a groundbreaking new brand, NikeSkims, aimed at revolutionizing sportswear. Designed to blend...
Ukraine
KOLA releases a dramatic song about love on the brink of col...
19.02.2025
On February 19, KOLA presents her new dramatic song, «Край» about love that requires the attention of both partners to...