Монограма Burberry «TB» вирощує кролячі вушка для колекції китайського Нового року 2023
Post

Монограма Burberry «TB» вирощує кролячі вушка для колекції китайського Нового року 2023

Fashion
World
04.01.2023

Burberry представляє новий погляд і просить нас «відчути надзвичайне, щоб знайти впевненість, пристрасть і креативність» у своїй останній кампанії, присвяченій китайському Новому року. У зв’язку з визнанням 2023 року роком кролика Burberry використовує монограму Томаса Берберрі «TB», розроблену Ріккардо Тішіперед і застосовує влучний оновлений дизайн, натхненний кроликом, додавши логотип «TB» до грайливих кролячих вух.

Але зусилля Burberry з нагоди китайського Нового року виходять за межі простої колекції — це кульмінація у відео кампанії. У головних ролях актори Ці Сі, Ши Пенгюань і спортсменка Чжао Ліна, зняті режисером відео Зіка Лю та фотографом Скай, підхід триптиху дає коментар до трьох головних героїв, які шукають свободу, оскільки власна роль кожного персонажа у фільмі грає в одну більший візуальний діалог про творчість.

Ця вільна натура відображена в колекції з пропозиціями чоловічого одягу, включаючи флісові, пухові та студентські куртки з переробленим логотипом у вигляді кроликових вушок. Інтарсія вписує цю графічну монограму в тіло і з’являється в яскравому червоному відтінку, що підходить для китайського Нового року.

Однак грайливість, пов’язана з кроликом, імітується за допомогою тактовних графічних додатків — наприклад, два кролики поєднуються так, що їхні вуха утворюють форму любовного серця на іншому шарфі, тоді як однаковий візерунок прикрашає всю сукню.

Burberry, Burberry, Burberry, Burberry,

Теги: Burberry

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...