Wolford додає Mugler до свого списку співавторів, до якого входять модні імена, такі як Аміна Муадді та GCDS . Дует об’єднав зусилля, щоб випустити капсулу з 12 предметів одягу, що облягає тіло, фірмовий знак бренду Casey Cadwallader .
Ця команда з’явилася після ексклюзивної колекції Wolford із двох комплектів, яка була запущена ще у 80-х роках разом із Манфредом Тьєррі Мюглером . «Унікальна чутливість і особисте бачення Кейсі оживили мистецьку та експериментальну спадщину Mugler», — поділилася в прес-релізі головний виконавчий директор австрійського бренду Сільвія Аззалі. «Його талант вшановує кропітку майстерність, необхідну для виробництва такого рівня кутюр, і разом ми підвищимо авангардну планку лідерства Wolford у сфері одягу для шкіри, цінуючи, як завжди, виняткову та ексклюзивну співпрацю». Cadwallader продовжив: «Wolford є світовим лідером у виробництві другої шкіри, тому їх досвід і витонченість є обов’язковими для Mugler. Мені так пощастило побачити їхні останні інновації, їхні архіви та працювати безпосередньо з командою Wolford над створенням цієї нової колекції».
Модельний ряд складається з боді, суконь, рукавичок, легінсів і велосипедних шортів, виготовлених із високоякісного прозорого трикотажу. Відповідно до справжньої моди Mugler кожен предмет одягу формує тіло завдяки легінсам, доступним у таких кольорах, як чорний, червоний і синій.
На презентації випуску Wolford і Mugler залучили фотографа Чжун Ліна для зйомок супровідної кампанії під керівництвом Лари Стоун, Сори Чої та Ей Йель .
Капсула Mugler x Wolford тепер доступна в бутиках Wolford, а також в його онлайн-магазині та на веб-сайті Mugler.