Компанія Fendi щойно назвала Наомі Кемпбелл обличчям своєї кампанії сумок Peekaboo, відзначаючи багату історію дизайну цього культового виробу.
Вперше дебютувавши на подіумі Fendi весна/літо 2009, сумка була розроблена у відповідь на концепцію “it-bag” як засобу виділитися з натовпу та повернути нашу увагу назад до високоякісного дизайну та майстерності. «У той час на подіумі було повсюдне вторгнення сумок, тому я справді хотіла створити сумку, яку міг би зробити лише справжній виробник шкіряних виробів, як-от FENDI», — каже Сільвія Вентуріні Фенді в прес-релізі.
«Це був момент, щоб виправити ситуацію з новою класикою. Я хотіла відтворити красу вінтажної сумки із замком, але вперше зробити це про рух сумки», – додає вона. «З Peekaboo я дійсно хотів створити цю ідею в сумці. Ось чому я вибрав дуже м’яку шкіру, оскільки сумка була показана відкритою, і всередині ви могли побачити інший колір дуже красивої шкіри для рукавичок. Це сумка, яку потрібно відчути: коли ви кладете руки всередину Peekaboo, ви відчуваєте одну з найм’якших у світі шкіри».
У результаті виразна особа Кемпбелл є однією з небагатьох, яка справді відповідає енергії Пікабу. Пропонуючи справжню подвійність мінімалізму та геометричності, фірмова сумка має трапецієподібну форму та поєднує в собі як гнучкі, так і жорсткі форми. З верхньою частиною з подвійним поворотним замком і обтяженою фурнітурою з замковою щілиною сумка демонструє підвісне драпірування при відкритті, підкреслюючи її вигнуту форму «посмішки», яка стала таким синонімом.