Після випуску своєї дебютної колекції лижного одягу Balenciaga повертається з новою кампанією, наповненою речами, які, ймовірно, не те , що ви шукаєте, як стверджує сам бренд.
У відповідності до нового, більш усвідомленого підходу та нахабного смаку, кампанія спрямована на відзначення характерних силуетів і дизайну Balenciaga в новому контексті. Масштабні зображення гостроносих чобіт, сумок з логотипом, великих курток і шкіряних штанів розміщено поруч із слоганами на кшталт «Це інше», «Нічого блабла» та «Напевно, не те, що ви шукаєте», щоб висміяти бренд. , даючи світові знати, що не сприймають себе надто серйозно.
Кожен твір демонструється на знімку з точковим освітленням, імітуючи естетику історичних артефактів і архівних досліджень, які зазвичай знаходяться в музеях або на виставках. Новий підхід з’явився майже через рік після того, як Balenciaga вперше зазнала критики за свої суперечливі кампанії , і з тих пір бренд зробив кілька кроків для виправлення.