Нова кампанія Nike
Post

Нова кампанія Nike "So Win": натхнення бути найкращими

Fashion
World
11.02.2025

Нова кампанія Nike під назвою "So Win" — це потужний гімн, який надихає бути найкращими. У чорно-білих кадрах знялися одні з найяскравіших спортивних зірок сучасності: Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson та інші. Озвучує ролик Doechii, її голос супроводжує кадри, наповнені емоціями та силою.  

"Ви не можете бути вимогливими. Ви не можете бути невблаганними. Ви не можете ставити себе на перше місце. Тому поставте себе на перше місце", — звучить у ролику. Кампанія, представлена під час Супербоулу LIX, підкреслює, що бажання бути найкращими — це нормально.  

"Ми не розглядали це як жіноче послання. Це послання для спортсменів. Просто ми працюємо з найбільшими іконами сучасного спорту, і це жінки", — розповідає Nicole Hubbard, директор з маркетингу Nike, у ексклюзивному інтерв’ю Hypebae.  

Sabrina Ionescu, яка бере участь у кампанії, додає: "Жіночий спорт — це не майбутнє, це зараз. Ми бачимо це на заповнених аренах, у телерейтингах, у тому, як люди підтримують гру, як ніколи раніше. Привертати увагу — це не бути найгучнішими у кімнаті. Це про те, щоб усі помітили, коли ви робите крок уперед".  

Кампанія "So Win" включає 60-секундний чорно-білий ролик, надихаючу соціальну кампанію та потужні зображення спортивних зірок. Разом вони втілюють віру Nike у силу спорту та створюють новий образ досягнення, сили, майстерності та влади.  

"Перемога — це не лише про медалі. Це про подолання, про доведення собі, що ви здатні на більше, ніж коли-небудь уявляли. І робити це автентично", — говорить Jordan Chiles.  

Nicole Hubbard також пояснила, чому для запуску кампанії було обрано саме Супербоул: "Супербоул — це величезна подія, багато шуму, кольорів, реклами солодких напоїв та снеків. Нам сподобалася ідея зробити щось у чорно-білих тонах, більш драматичне та виразне. Це наче зворотний 'Чарівник країни Оз': почати з кольору та перейти до чорно-білого".  

Це лише початок. "Ми віримо, що ця кампанія надихне кожного, і ви скоро побачите, як вона пошириться на чоловічий спорт та змішані категорії", — додає Hubbard.  

Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність, Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність, Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність, Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність, Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність, Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність, Nike, So Win, Jordan Chiles, Caitlin Clark, Sabrina Ionescu, Sha’Carri Richardson, A’ja Wilson, Sophia Wilson, Doechii, Super Bowl, жіночий спорт, натхнення, сила, автентичність,

New From Other Categories

World
Loro Piana’s FW25-26 collection channels equestrian elegance
03.03.2025
Loro Piana’s Fall/Winter 2025-26 collection draws inspiration from the timeless elegance of equestrian attire, offering a sophisticated wardrobe perfect for...
World
Round 3: Gentle Monster x Maison Margiela Drops 20 Cybercore...
03.03.2025
Gentle Monster and Maison Margiela have joined forces once again for their third collaborative collection, blending classic elegance with futuristic...
World
Zendaya Stars in Louis Vuitton x Murakami’s Sakura-Inspired...
03.03.2025
Louis Vuitton and Takashi Murakami have teamed up once again, this time celebrating the beauty of Japan’s cherry blossom season...
World
Tumi Adeleye’s new photo series explores the complexities of...
03.03.2025
Photographer Tumi Adeleye delves into the intricacies of love and relationships in her latest photo series, *This Shit For Da...
World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...