Перехід між фаст-фудом і модою останнім часом домінує в календарі коллаборацій, і це не дарма: це працює. Останньою організацією, яка перескочила з ресторану на подіум, є Subway, яка щойно запустила кампанію, натхненну високою модою, щоб відзначити свою нову форму.
Нова уніформа, створена з використанням перероблених пластикових пляшок, випускається для майстрів та менеджерів бренду, що займаються виготовленням сендвічів, додаючи нотку моди до нових екологічних дизайнів. Об’єднавши зусилля з шановним фешн-фотографом Олівією Річардсон, кампанія зосереджується на «перебільшеній естетиці та творчих ексцентричностях», які зазвичай асоціюються зі світом кампаній високої моди.
Ця кампанія, що включає такі грайливі елементи, як клатчі з печивом і плаваючі чашки, є результатом 18-місячного процесу створення нової форми. Тканина кожного одягу була спеціально сплетена в унікальну суміш поліестеру, яка використовує перероблені пластикові пляшки та бавовну.