Іспанський бренд сонцезахисних окулярів MELLER розпочинає 2025 рік з яскравої кампанії, натхненої поверненням до роботи після свят. У рамках кампанії компанія оголосила про співпрацю з британською контент-креаторкою Alicia Roddy, яка стала їхньою новою CSO (Chief Stylist Officer). Завдяки її експертному стилю нова колекція MELLER стала ще більш вишуканою.
Кампанія переносить нас до всесвіту MELLER-verse, де офісні витівки — як-от перегони на стільцях і хаос у кабінетах — переплітаються з процесом створення унікальних дизайнів. У новому році Roddy привносить свій досвід стиліста, допомагаючи бренду надихати і підвищувати продуктивність.
У центрі уваги нова колекція, яка налічує сім моделей окулярів — по одній на кожен день тижня. Колекція включає такі моделі, як великі квадратні LEBO, відблискуючі JARI і гладкі, округлі LUA.