Luxury streetwear бренд Off-White™ офіційно з’явиться на футбольному полі — і нова форма — це справжній витвір мистецтва. У співпраці з PUMA та AC Milan, колекція під назвою "Dreamland" була представлена під час Місяця чорної історії та містить потужні символи. На внутрішній стороні коміра футболки надруковано число 63, що є посиланням на першу перемогу клубу у Кубку Європи у 1963 році, а також даниною поваги промові Мартіна Лютера Кінга "I Have a Dream", яка була виголошена того ж року.
Колекція "Dreamland" включає дві футбольні футболки, кожна з яких доступна у двох кольорових варіантах. Перша має чорну основу, яка переходить у яскраво-зелений колір, з жовтими логотипами та червоними акцентами. Друга виконана у насиченому червоному кольорі, який переходить у глибокий зелений, з монохромним гербом AC Milan та жовтими деталями.
Як і очікувалося, кожна форма містить логотипи Off-White™ та PUMA. Фірмові лапки Off-White™ також присутні: вони оточують перероблений герб клубу, на якому написано "Diovoli" (італійською — "диявол", прізвисько AC Milan), а також імена гравців на спині. На нижній частині форми розміщено червоний ярлик із написом "Off-White™ c/o PUMA 2025 A.C Milan".
"Ця співпраця святкує не лише футбольну спадщину AC Milan, але й силу мрій та прогресу", — пояснює Марія Вальдес, директор з продуктів PUMA, у прес-релізі.
"[Ця форма] — це не лише данина стилю та інноваціям, але й можливість відзначити культурну спадщину та вплив чорної спільноти у спорті та моді", — додає Крістіано Фаньяні, генеральний директор Off-White™. "Під час Місяця чорної історії ця форма стає символом зв’язку, ідентичності та гордості, об’єднуючи минуле, теперішнє та майбутнє через універсальну мову футболу та стритвіру. Це більше, ніж просто форма, це заява про різноманітність та інклюзивність, яка надихає нове покоління як на полі, так і поза ним".