Off-White™ та PUMA представляють нову форму для AC Milan
Post

Off-White™ та PUMA представляють нову форму для AC Milan

Fashion
World
18.02.2025

Luxury streetwear бренд Off-White™ офіційно з’явиться на футбольному полі — і нова форма — це справжній витвір мистецтва. У співпраці з PUMA та AC Milan, колекція під назвою "Dreamland" була представлена під час Місяця чорної історії та містить потужні символи. На внутрішній стороні коміра футболки надруковано число 63, що є посиланням на першу перемогу клубу у Кубку Європи у 1963 році, а також даниною поваги промові Мартіна Лютера Кінга "I Have a Dream", яка була виголошена того ж року.  

Колекція "Dreamland" включає дві футбольні футболки, кожна з яких доступна у двох кольорових варіантах. Перша має чорну основу, яка переходить у яскраво-зелений колір, з жовтими логотипами та червоними акцентами. Друга виконана у насиченому червоному кольорі, який переходить у глибокий зелений, з монохромним гербом AC Milan та жовтими деталями.  

Як і очікувалося, кожна форма містить логотипи Off-White™ та PUMA. Фірмові лапки Off-White™ також присутні: вони оточують перероблений герб клубу, на якому написано "Diovoli" (італійською — "диявол", прізвисько AC Milan), а також імена гравців на спині. На нижній частині форми розміщено червоний ярлик із написом "Off-White™ c/o PUMA 2025 A.C Milan".  

"Ця співпраця святкує не лише футбольну спадщину AC Milan, але й силу мрій та прогресу", — пояснює Марія Вальдес, директор з продуктів PUMA, у прес-релізі.  

"[Ця форма] — це не лише данина стилю та інноваціям, але й можливість відзначити культурну спадщину та вплив чорної спільноти у спорті та моді", — додає Крістіано Фаньяні, генеральний директор Off-White™. "Під час Місяця чорної історії ця форма стає символом зв’язку, ідентичності та гордості, об’єднуючи минуле, теперішнє та майбутнє через універсальну мову футболу та стритвіру. Це більше, ніж просто форма, це заява про різноманітність та інклюзивність, яка надихає нове покоління як на полі, так і поза ним".  

Off-White, PUMA, AC Milan, Dreamland, футбольна форма, Місяць чорної історії, стритвір, мода, спорт, колаборація, Maria Valdes, Cristiano Fagnani,Off-White, PUMA, AC Milan, Dreamland, футбольна форма, Місяць чорної історії, стритвір, мода, спорт, колаборація, Maria Valdes, Cristiano Fagnani,Off-White, PUMA, AC Milan, Dreamland, футбольна форма, Місяць чорної історії, стритвір, мода, спорт, колаборація, Maria Valdes, Cristiano Fagnani,Off-White, PUMA, AC Milan, Dreamland, футбольна форма, Місяць чорної історії, стритвір, мода, спорт, колаборація, Maria Valdes, Cristiano Fagnani,Off-White, PUMA, AC Milan, Dreamland, футбольна форма, Місяць чорної історії, стритвір, мода, спорт, колаборація, Maria Valdes, Cristiano Fagnani,Off-White, PUMA, AC Milan, Dreamland, футбольна форма, Місяць чорної історії, стритвір, мода, спорт, колаборація, Maria Valdes, Cristiano Fagnani,

 

New From Other Categories

World
Nude Project honors Brazil’s artistic spirit in new campaign...
20.02.2025
Spanish streetwear giant Nude Project has joined forces with Brazilian football icon Ronaldinho for its latest campaign, celebrating Brazil’s artistic...
World
Kylie Cosmetics launches fresh and floral "Cosmic 2.0" fragr...
20.02.2025
Kylie Cosmetics is set to release its latest fragrance, "Cosmic 2.0," a fresh and floral twist on the brand’s debut...
World
"Brutal" by Pigmentarium: A Scent Inspired by Brutalist Desi...
20.02.2025
Czech perfume house Pigmentarium has introduced a bold new fragrance, "Brutal," inspired by the Brutalist architecture movement of the 1970s...
World
Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein Usher in a Fresh e...
20.02.2025
The members of NewJeans — Hanni, Haerin, Minji, Danielle, and Hyein — are making waves once again, this time as...
Ukraine
"LITKOVSKA SS25: A Cinematic Journey Through Hong Kong, Wher...
20.02.2025
The new LITKOVSKA SS25 campaign, filmed in Hong Kong, balances tradition, modernity, harmony, and strength. The big city, where cultures...
World
Stella McCartney SS25 blends sustainability with ai-generate...
19.02.2025
Stella McCartney’s Spring/Summer 2025 campaign, “Save What You Love,” merges fashion with a powerful environmental message. Featuring Myha’la, Alex Consani,...