Минулого літа креативний директор Etro Марко Де Вінченцо перевів нас у славетне італійське літо . Для останньої колекції весна/літо 2024 він переносить нас у «Нікуди», або, як любить це бачити Etro, у вершину людської уяви.
Створена у співпраці зі штучним інтелектом , цифровим художником і дизайнером оперативної інформації Сільвією Бадалотті , кампанія зображує останню колекцію Etro через серію фантастичних сцен. На цих зображеннях час перестає існувати, зоряне небо огортає людиноподібні об’єкти, а рослинність росте безмежно. Зображення зображують туманні та ефірні сцени, нагадуючи глядачам про магію, яка можлива в «Ніде», і можливості, коли техніка та люди стикаються.
Колекція заснована на сміливих природних принтах і кольорах. Багато творів мають великі виноградні лози, квіти та пастельні сині, зелені, червоні та рожеві тони. Крім того, існує багато предметів у відповідних наборах, а аналог має перевернуту колірну палітру та принти.